پایان تلخ موتورسواری نوجوان ۱۷ساله البرزی

رئیس پلیس راهور البرز گفت: واژگونی یک موتورسیکلت در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ باعث مرگ راکب ۱۷ ساله آن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک موتورسیکلت و فوت یک نفر در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد راکب ۱۷ ساله یک موتور سیکلت در در منطقه چهار باغ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با واژوگون شده و راکب آن پس از حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: در بررسی‌های تکمیلی ماموران مشخص شد متاسفانه راکب موتورسیکلت به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

او افزود: شهروندان عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه‌های پلیس، از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند.

سرهنگ شرق با اشاره به کاهش ۸۳ درصدی تصادفات منجر به فوت گفت: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری استان البر، تا کنون طرح‌های بازدارنده مانند برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسیله نقلیه و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک انجام شده که منجر به کاهش حوادث رانندگی درون شهری شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.