افزایش ۲۴ درصدی پرونده‌های ورودی به تعزیزات حکومتی استان درسال ۹۸

مدیر کل تعزیزات حکومتی از میزان ورودی پرونده و افزایش کل محکومیت‌های صادره در طی سال گذشته خبر داد.

محمد اقوامی مدیر کل تعزیزات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، از رسیدگی به۲۰ هزار و ۳۷۱فقره در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر دادو گفت:از این میزان۲۰ هزار و  ۳۷۳ به فقره پرونده رسیدگی و حکم مقتضی صادر گردیده است.

وی افزود: تعداد پرونده موجود در ۳ بخش کالا و خدمات بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز مورد بررسی قرار گرفته اند که بخش قاچاق کالا و ارز با رشد ۴۲ درصد افزایش پرونده در اولویت قرار گرفته است.

اقوامی ادامه داد: هم چنین در قاچاق احشام نیز ۷۹ فقره پرونده ورودی وجود داشت که به تمامی ان‌ها رسیدگی شد  و احشام قاچاق عبارتند از گوسفند، گاو، بز و شتر که قاچاق گوسفند با ۵۴۵۳ تعداد در هرم این پرونده‌ها بود.

گفتنی است عمده فراوانی تخلفات‌های صورت گرفته به اعلام از سوی ضابطین عبارتنداز: عدم درج قیمت، گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، عدم ارایه فاکتور خرید، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی، عرضه خارج از شبکه، ضرر و زیان وارده به اشخاص؛ و هم چنین رسیدگی به پرونده‌های در استان که ۸.۲۰ روز بوده است تغییری نیافته فقط۱ روز در بخش قاچاق کالا و ارز افزایش ۱ روز رسیدگی دارد.

 

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.