جوانترین کادر درمان مقابله با کرونا چه توصیه‌هایی برای مردم دارند؟

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفتگویی کوتاه با جوانترین کادر درمانی کشور انجام داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ساله میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام در تقویم به نام روز جوان نامگذاری شده است.

جوانانی که سعی می‌کنند سعادت و موفقیت کشور را رقم بزنند و به راه روشنایی کشور کمک کنند. جوانانی که قدم در راه فقید این کشور گذاشتند و تا اهتزار نام ایران قدم برداشتند. این روزها همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور نوبت به کم سن و سال‌ها و جوانان دهه هفتادی رسیده است تا برای مقابله با این ویروس منحوس قدم در این راه بگذارند و مانند جوانان سال‌های پیش دوران هشت سال دفاع مقدس، در حوزه های مختلف مانند تحقیقات برای ساخت دارو و واکسن ویژه بیماری به فعالیت بپردازند. 

همزمان با فرارسیدن روز جوان گفتگویی کوتاه با مدافعان سلامت کشور در این روزهای کرونایی داشته‌ایم، پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

درخواست مشترک کادر درمان؛ مردم در خانه های خود بمانند

شوشتری پزشک جوان بیمارستان شهدای تجریش در خصوص نحوه خدمت‌رسانی خود به بیماران مبتلا به کرونا گفت:  همزمان با شروع شیوع بیماری کرونا در کشور در بیمارستان مشغول به  ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستم.

او با بیان اینکه پیشگیری از انتقال ویروس کرونا سبب می‌شود تا سالمندان در کنار ما باشند، ادامه داد: از همه مردم درخواست دارم که نکات بهداشتی را به صورت دقیق رعایت و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند. همچنین برای احترام به حقوق دیگران در منزل خود بمانند و  فاصله گذاری اجتماعی را به طور جدی رعایت کنند.


بیشتر بخوانید: لزوم استفاده از ماسک برای تمام افراد


لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط مردم

یزدی یکی دیگر از متخصصان داخلی در بیمارستان شهدای تجریش  است که این روزها پای کار ایستاده است و به بیماران مبتلا به کرونا خدمت‌رسانی می‌کند.

او گفت: ما از اوایل اسفند ماه ۹۸ درگیر بیماری کرونا بودیم و من از مردم تقاضا دارم که جهت کمک به سلامت خود و کار درمان، نکات بهداشتی را رعایت کرده و حتی المقدور از خانه‌های خود خارج نشوند.

او ادامه داد:  نکات و مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع می‌کند و انجام این کار کمک بزرگی به مهار ویروس کرونا در کشورمان می‌کند.

 

جوانترین کادر درمان مقابله با کرونا چه توصیه‌هایی برای مردم دارند؟

یزدی گفت: فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی به طور کلی کمک زیادی در کنترل می‌کند و امیدوارم که مردم این مسئله را  به طور جدی دنبال کرده تا بیماری هرچه زودتر مهار شود.

میزان مراجعه  به بیمارستان ها زیاد است

جواد یوسفیان که به عنوان جوان ترین نیروی فعال بخش مقابله با کرونا در بیمارستان شهدای تجریش است، اظهار کرد:  از اسفند سال گذشته درگیر مقابله با بیماری کرونا در کشور هستیم و از مردم تقاضا دارم که در خانه‌های خود بمانند تا با رعایت فاصله ایمنی بتوانیم هرچه سریع تر این عارضه را کنترل کنیم.

او ادامه داد: میزان مراجعه  به بیمارستان ها زیاد است و برای کاهش مراجعه به مراکز درمانی کشور باید مردم نکات بهداشتی  را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار