رئیس دفتر ریاست جمهوری:

اعتماد به جوانان همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است

محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پستی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) فرزند امام حسین(ع) در تقویم روز جوان نامگذاری شده است. به همین مناسبت، محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری پستی را با مضمون اعتماد بیشتر به جوانان به اشتراک گذاشت و از منتشر و بر استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان تاکید کرد.

واعظی نوشت:

«میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم. شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوانگرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سالهای سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاهها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاههای دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و انشاالله این رویه را ادامه خواهیم داد».

...


بیشتر بخوانید: خاطره رهبرانقلاب از مطالعه کتاب تخیلی "انسان دو قرنی"‌


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چقدر هم شما به آن عمل می کنید
آخرین اخبار