افزایش سرعت اینترنت در روستاهای ملایر

شبکه اینترنت پرسرعت ۳G در دو روستای دیگر در ملایر فعال شد

افزایش سرعت اینترنت در روستاهای ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا تاجوک، رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر گفت:  از امروز دو روستای «ننج» و «دهنو آورزمان» از توابع شهرستان ملایر به شبکه اینترنت پرسرعت ۳G همراه اول متصل شدند.

او افزود: هم اکنون ۱۱۵ روستای ملایر از اینترنت خانگی ADSL استفاده می کنند و ۱۸ روستا هم از اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار هستند.

محمدرضا تاجوک افزود: با پیگیری‌ها و تلاش حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و همکاری پرسنل مخابرات، در تلاش هستیم تا ظرف مدت یک سال و نیم آینده ۵۰ درصد از روستا‌های شهرستان ملایر را به شبکه اینترنت پرسرعت متصل کنیم.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: با نصب تجهیزات فنی مورد نیاز، از امروز روستا‌های ننج و دهنو آورزمان به شبکه اینترنت پرسرعت ۳G همراه اول متصل شدند و آنتن‌دهی و سرعت اینترنت در این مناطق افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: پیگیری برای اتصال سایر روستا‌های شهرستان ملایر به اینترنت پرسرعت ادامه دارد و در این زمینه نیز قول‌های خوبی از مسئولین وزارتخانه ارتباطات و مخابرات گرفته شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.