گفت‌وگوی ترامپ با سران لیگ‌های ورزشی درباره وضعیت کرونا

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا درباره وضعیت لیگ‌های ورزشی این کشور در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا یا سران آن ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قالب ویدئو کنفرانس با سران لیگ‌های ورزشی آمریکای شمالی در مورد شرایط پیش آمده برای آن‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت‌وگو  و برای از سرگیری زودهنگام این رقابت‌ها ابراز امیدواری کرد.

در این مذاکرات روسای لیگ‌های NHLNBA، NFL (فوتبال آمریکایی)، MLB (بیس بال)، UFC (هنر‌های رزمی مختلط) و لیگ فوتبال MLS حضور داشتند.

ترامپ پس از آن در یک جلسه توجیهی در کاخ سفید گفت: می‌خواهم هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند. من فکر می‌کنم (این اتفاق خواهد افتاد) هنگامی که ما آماده باشیم. بدیهی است به محض این که بتوانیم، این کار را خواهیم کرد و طرفداران هم می‌خواهند دوباره به ورزشگاه‌ها برگردند. آن‌ها می‌خواهند بسکتبال و بیس بال، فوتبال و هاکی را ببینند.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی بیش از یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در جهان ثبت شده است و بیش از ۵۷ هزار نفر جان باخته اند.

روز شنبه، دانشگاه جان هاپکینز گزارش داد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده ۸۰۹۸ نفر است و تعداد مبتلایان تایید شده از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.


بیشتر بخوانید:

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

 ستاره سوئدی پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال ام ال اس

تمرینات مسی در قرنطینه خانگی + عکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار