استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان ها برای تحقق شعار سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بر شناسایی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های سرمایه گذاری موجود در شهرستان‌ها برای تحقق شعار سال ۹۹ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهرکی در جلسه ویدئوکنفرانس با روسای ادارات صمت شهرستانی با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید گفت: شهرستان ها می بایست ضمن شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری متناسب با پتانسیل های موجود در شهرستان، نقشه راه و هدف گذاری برنامه های سال 99 سازمان را دنبال و در مسیر تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت های موجود و بالقوه استفاده نمایند.

او افزود: هیچ گونه محدودیتی برای فعالیت واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان در این ایام وجود ندارد و نباید در روند فعالیت واحد تولیدی خللی ایجاد شود، اما رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی در راستای مهار بیماری کرونا از سوی واحدهای تولیدی الزامی است.

شهرکی با تاکید بر اینکه در شهرستان ها فرآیندهایی که منجر به عدم مراجعه ارباب رجوع می شود می بایست تسهیل شود گفت: در شهرستان ها به صورتی عمل شود که نیازی به مراجعه سرمایه گذار یا تولیدکننده به مرکز استان نباشد و حداکثر خدمات در حوزه های صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ارائه گردد و در صورت ضرورت اخذ مجوز یا نامه ای از مرکز استان، هماهنگی با حوزه مربوطه انجام تا صادر و به شهرستان ارسال گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: درخصوص اقدامات مرتبط با مجوزهای حوزه های مختلف اعم از صدور، تمدید، ابطال، ابقاء، سلب صلاحیت و ... ترتیبی اتخاذ شده تا حتی الامکان به صورت غیرحضوری از سوی متقاضیان پیگیری و انجام شود.

 شهرکی با اشاره به لزوم تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور اعلامی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی گفت: واحدهایی که در این دستورالعمل دیده نشده اند در استان تصمیم گیری و تعیین تکلیف شده است که شهرستانها‌‌ می بایست با هماهنگی مرکز استان، نسبت به پیش بینی لیست کشیک برای واحدهای صنفی غیرضروری که نیاز مردم است اقدام نمایند و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و فضای مجازی اطلاع رسانی لازم را صورت دهند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.