احتمال افزایش اقدامات سختگیرانه‌تر در سوئد همزمان با افزایش آمار قربانیان

در حالی که شمار قربانیان کرونا در سوئد رو به افزایش است، این کشور خود را برای اقدامات سختگیرانه‌تر آماده می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، در حالی که آمار قربانیان بر اثر شیوع کرونا در سوئد رو به افزایش است، دولت سوئد تصمیم دارد قوانین جدید و سختگیرانه‌تری را برای مقابله با کرونا وضع کند.

رسانه‌های محلی سوئد گزارش دادند در حالی که نگرانی‌ها از این مسأله وجود دارد که رویکرد ملایم در قبال کرونا ممکن است به آمار مرگ و میر بیشتری در سوئد در مقایسه با همسایه‌های دیگر این کشور منجر شود، دولت قصد دارد تا قوانین جدیدی را وضع کند که اجازه برداشته شدن گام‌های استثنایی در مقابله با کرونا را می‌دهد.

دانمارک و نروژ از جمله کشور‌هایی هستند که قوانین منع آمد و شد سختگیرانه‌ای را برای مقابله با کرونا وضع کرده و مدارس و مرز‌ها را بستند. فنلاند نیز منطقه اصلی سکونتی در شهر هلسینکی، پایتخت خود را قرنطینه کرد؛ اما سوئدی‌ها همچنان اجازه دارند به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و آرایشگاه‌ها رفته و کودکان زیر ۱۶ سال خود را به کلاس بفرستند.

سوئد امروز یکشنبه گزارش داد با ۳۸۷ مورد جدید ابتلا به کرونا، شمار مبتلایان در این کشور به ۶۸۳۰ نفر رسیده است. همچنین با مرگ ۲۸ نفر دیگر، آمار جان باختگان بر اثر کرونا به ۴۰۱ نفر در این کشور رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار