بسته اینستاگرامی ورزشکاران به تاریخ ۱۷ فروردین؛

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

میثم مجیدی بازیکن تیم استقلال تصویری از خودش در کنار نوید محمدزاده بازیگر برجسته سینما منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

" تولدت مبارک بهترین "

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی که به تازگی درباره همایون بهزادی یکی از پیشکسوتان این باشگاه مطرح شده است، واکنش نشان داد.

" در واکنش به تهمت‌های عجیب به پیشکسوتان.
باشگاه پرسپولیس: امثال همایون بهزادی فراموش نمی‌شوند/ سنجیده‌تر صحبت کنید
باشگاه پرسپولیس در واکنش به تهمت‌ها و ادعا‌های عجیب نسبت به برخی بازیکنان قدیمی‌اش، بیانیه‌ای صادر کرد
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی برخی اتهام‌زنی‌ها و ادعا‌های عجیب درباره چند بازیکن قدیمی و اسطوره‌ای پرسپولیس، باشگاه بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:
به میان این بازی کشیده شده‌ایم بدون آنکه اراده‌ای در آن داشته باشیم. یک برنامه تلویزیونی در یک اقدام نسنجیده صحبت‌هایی را علیه یک فرد روی آنتن می‌برد و سپس گروهی از هواداران تیم رقیب اقدام به اعتراض در فضای مجازی می‌کنند. آن‌وقت تعدادی از پیشکسوتان محترم اقدام به متهم کردن اسطوره‌های پرسپولیس می‌کنند درحالی‌که روح آن‌ها از این دعوا بی‌خبر است
ما پیگیر و قائل به حضور در این بازی نبوده‌ایم؛ مشی‌مان هم مشخص است. ما احترام می‌گذاریم. به هرکسی که در این کشور خشتی را روی خشت گذاشته و باعث پیشرفت و بهبود شرایط فوتبال ایران شده است، اما سوال اینجاست که چرا پیشکسوتان محترم و بازیکنان بزرگ سابق فوتبال ایران که به اردوگاه رقیب تعلق دارند احترام پیشکسوت‌تر‌های خود را حفظ نکرده و علیه آن‌ها الفاظی چنین سخیف و زشت را به زبان آورده و جامعه هواداری ما را آزرده کرده‌اند؟
کاش کمی مسئول‌تر و سنجیده‌تر صحبت کنیم
امثال همایون بهزادی در فوتبال ایران هرگز فراموش نمی‌شوند و جایگاهی رفیع در دل مردم و خاطرات این ملت دارند. آن‌ها تا ابد سرطلایی و پاطلایی باقی خواهند ماند حتی اگر دیگران قصد کنند جوهر سیاه روی کارنامه خوش‌رنگ آن‌ها بپاشند. آن‌ها افسانه و تندیس‌های تاریخی ما هستند. چهره‌هایی که در طول زمان جوان‌تر و زیباتر هم می‌شوند و بی‌اعتبار کردن‌شان‌خیال خام است
به یک دلیل مهم؛ عشقی که مردم به پرسپولیس و بنیانگذاران و ستارگان تاریخش دارند "

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

در دو روز گذشته بسیاری از فوتبالیت‌های باشگاه پرسپولیس مطلبی مشترک را درباره نیازمندی‌ها و مشکلات این باشگاه منتشر کردند؛ مهدی ترابی بازیکن این تیم نیز یکی از منتشر کنندگان این مطلب بود.

" کسی نمی‌تواند این واقعیت را کتمان کند که پرسپولیس نیازمند منابع مالی است؛ از طلبکاران داخلی تا بازیکنان و مربیان خارجی که هر یک ارقام ریز و درشتی را از باشگاه طلب دارند، اما مسئله مهم این است که نباید یک نسخه موقت و اشتباه را دوباره تجویز کرد. همان نسخه‌ای که نه تنها هیچوقت نتیجه‌ای نداشته، بلکه مشکلات را بزرگتر و بدتر از قبل کرده است.
پرسپولیس بیش از آن‌که فکرش را کنید به پول احتیاج دارد، اما بیشتر از آن نیازمند مدیرانی کاردان و اقتصادی است؛ شفافیت و سلامت مالی در اخلاقشان باشد و برای باشگاه ساختار تعریف کنند تا آنرا به ثبات برسانند. پرسپولیس این پتانسیل را دارد که بدون کمک‌های مستقیم، خود را اداره کند. مسند مدیریت پرسپولیس باید به کسانی سپرده شود که بر مشکلات آگاهی دارند و راه درآمدزایی را هم بلد باشند.
هیچکس به اندازه ما بازیکنان در جریان اتفاقات چند سال اخیر در تیم و باشگاه نبوده است تا بتواند ادعا کند واقعیت و ماهیت افراد را بهتر از ما می‌شناسد. مایی که با تمام وجودمان با همه مشکلات و کم وکاستی‌ها ساختیم و برای ما همیشه رضایت و شادی هواداران و قهرمانی و سربلندی پرسپولیس مهمترین هدف بوده است.
ما برای اولین بار حرف مدیران کنونی را شنیده‌ایم، به آن‌ها اطمینان داریم و حال که برای نخستین بار فرصت کرده‌اند کاری انجام دهند به آن‌ها این فرصت را می‌دهیم تا برای بهبود اوضاع باشگاه تلاش کنند. از همه شما هواداران عزیز می‌خواهیم هوشیار باشید و در راه سازندگی باشگاه و عبور از مشکلات بزرگ کنونی، با اتحاد و همدلی مسئولیت خود را برای این هدف مشترک ادا کنیم و به حرف‌های بی پایه و اساس و شایعات توجهی نکنید "

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی ویدیویی درباره انتخابش به عنوان بهترین لژیونر سال ایران بازنشر داده و به این موضوع افتخار کرد.

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

افشین پیروانی مربی فوتبال ایران با انتشار تصویری از همایون بهزادی در صفحه اینستاگرامی اش نوشت:

" ‎از سرطلایی فوتبال ایران سپاسگزاریم برای تمام یادگار‌های زیبایی که در جای جای تاریخ فوتبال برای تمام نسل‌ها باقی گذاشت. از آن بازی ۶ تایی گرفته تا نفروختن خود به خاطر مردم این سرزمین و همه پرسپولیسی‌ها. به راستی آن بازی و تمام بازی‌هایی که با آن پیراهن انجام داد، چه داغی بر دلشان گذاشته است که آرام نمی‌گیرند.
‎ چه بزرگ بود که حجت بسیاری از ما هواداران شد برای عشق به پرسپولیس و چه بزرگ مانده است که در حضورش زبان به کام می‌گرفتند و اکنون در نبودنش، نطق می‌گشایندهمایون خان، من به عنوان یک هوادار پرسپولیس، تا همیشه به بودنت افتخار می‌کنم. پرسپولیس را از بزرگانی، چون شما داریم و با تمام وجود از این میراث با ارزش، پاسداری خواهیم کرد.
‎روح میراث شاد، عزت‌تان پایدار پرسپولیس زیباترین عشق دنیا "

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

مهدی عبدی بازیکن تیم پرسپولیس ویدیویی از دربی این تیم با استقلال در صفحه مجازی اش منتشر کرد و برای تیمش ابراز دلتنگی کرد.

" دلتنگی ..؟ پرسپولیس "

پیام تبریک تولد میثم مجیدی به نوید محمدزاده؛ واکنش باشگاه پرسپولیس به حواشی درباره همایون بهزادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
فقط و فقط پرسپولیس و عشق است
آخرین اخبار