شناسایی محلات پرخطر کرونا در قزوین

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین گفت: مردم میتوانند از طریق آدرس https.. //coronareserch.ac.ir/suspects محلات پرخطر شهر و استان خود را شناسایی کنند.

دکتر علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد: مرکز تحقیقات بیماری‌های غیر واگیر پژوهشگاه علوم وغدد متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی و خود ارزیابی کرونا، امکان مشاهده محلات پرخطر کرونا را در شهر‌های مختلف فراهم کرده است.

مهرعلیان افزود: نتایج مراجعه به این سامانه نشان داد خیابان‌های دانشگاه، مینودر، غیاث آباد، هادی آباد، بازار، پادگان، شهرک کوثر، سپه، نوروزیان و نادری به ترتیب ده خیابان پرتردد و شلوغ است و به دلیل ازدحام زیاد امکان ابتلا در این خیابان‌ها بیشتر است.

 رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از ساکنان این خیابان‌ها و افرادی که به دلایل مختلف در این مکان‌ها رفت و آمد میکنند خواست که نکات بهداشتی را رعایت و حضور و تردد خود در این خیابان‌ها مدیریت کنند.

مهرعلیان گفت: این اطلاعات به صورت مرتب در حال به روز رسانی است.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به شهروندان توصیه کرد: برای کنترل کرونا از منزل خارج نشوند و در صورت اضطرار هنگام خروج از منزل همه الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا را طبق دستور العمل‌های وزارت بهداشت رعایت کنند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.