در سطح معابر شهری کرمانشاه گره خاص ترافیکی نداریم

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : در سطح معابر شهری کرمانشاه گره خاصی ترافیکی نداریم، ولی در ساعاتی از روز میزان تردد‌ها در برخی از نقاط شهر به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از جمعه، هشتم فروردین‌ماه آغاز شده، گفت : این طرح تقریبا تا روز چهارشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه تداوم دارد.

او در خصوص ترافیک خیابان‌های شهر کرمانشاه، گفت : در سطح معابر شهری کرمانشاه گره خاصی ترافیکی نداریم، ولی در بعضی از نقاط شهر از جمله طول خیابان‌های مدرس، آیت‌الله جلیلی، بلوار گل‌های مسکن و کمربندی غربی (بزرگراه امام حسین (ع)) در ساعاتی از روز میزان تردد‌ها علی‌رغم هشدار‌های مسؤولان بهداشتی در راستای در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری، به صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه درباره اجرای طرح کنترل ترافیک زوج و فرد گفت: برابر روال سال‌های گذشته طرح زوج و فرد تقریبا در نیمه دوم سال اجرا می‌شد نیمه اول سال انجام نمی‌دادیم، امسال نیز از اول فروردین‌ماه این طرح را نداشته‌ایم، مگر اینکه مسؤولان امر با توجه به تردد‌های که هست طرح زوج و فرد را ابلاغ کنند تا اجرا شود، ولی فعلا طرح زوج و فرد در بعدازظهر‌ها نداریم.

غلامی با بیان اینکه ممنوعیت برای ورود خودرو‌ها از استان دیگر به استان کرمانشاه فعلا پا برجاست، افزود: همکاران در ورودی‌های شهر در حال کنترل هستند مدارک احراز هویت را بررسی می‌کنند در صورتی که مدارک مبنی بر سکونت در شهرستان‌های استان باشد اجازه ورود می‌دهند.

او با اشاره به اعمال قانون برای تردد‌های غیرضروری پلاک‌های بومی، گفت: همکاران در مراکز پایش تصویر می‌توانند در خصوص خودرو‌هایی که تردد غیرضرور دارند همان اعمال قانون ۵۰۰ هزار جریمه و یک‌ماه توقیف را داشته باشند، البته اگر تردد غیرضروری محرز شود و تا زمانی که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است ما این طرح را ادامه می‌دهیم.

او در خصوص چگونگی شناسایی تردد‌های غیرضرور پلاک‌های بومی، گفت: بعضی از ترددد‌های مثل دوردور‌ها که معمولا در بعدازظهر‌ها اتفاق می‌افتد و تردد‌هایی که محرز شود غیرضروری هستند، شناسایی می‌شوند و براساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تذکرات لازم داده و اعمال قانون صورت می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار