نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ویروس لیبرال دموکراسی غربی خطرناک‌تر از کرونا است

آیت الله عبادی گفت: دنیا در مقابل آفت‌های بزرگ‌تر از کرونا که همان آفت‌های انسانی است نباید سکوت کند.

آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی، جهادگران حافظ سلامت جامعه مجموعه پزشکان و پرستاران اند و این قشر متصدیان اصلی دفاعی مقدس هستند.

او همچنین به نقش قابل تقدیر و تأثیرگذار بسیج و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بیماری افزود: که تقریباً در همه‌ی حوادث و در همه‌ی پیشامد‌ها مصداق بارز حسون الرعیه هستند.

آیت الله عبادی ادامه داد: نیرو‌های مسلح همواره در مقابل تهاجم جنگ‌های نظامی، انواع تهدید‌هایی که از جنبه سیاسی و اجتماعی علی رغم اینکه دشمن می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز ماست اما این نیرو‌ها با ایمان پاسخگوی همه گزینه‌های دشمن بوده و هستند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین نقش را هم در عین حال خود مردم دارند و از جهت پذیرش و همکاری حرف اول را می‌زنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولین در هر رده‌ای سرفراز بیرون خواهند آمد.

او با بیان اینکه در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، اظهار کرد: این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن است شَر باشد در عین حال آن روی دیگر سکه خِیر است.

آیت الله عبادی اضافه کرد: این بستگی دارد به اینکه انسان‌ها با هوشیاری و علم و ایمان توفیق پیدا کنند و در هر زاویه‌ای از بُعد خیرش بهره برداری کنند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروز در لسان رسانه‌ها با عنوان چالش و فرصت گفته می‌شود اگر از زاویه فرصتش استفاده شود بهره است.

او با تاکید بر اینکه باید نسبت زاویه خِیر را شناسایی و بهره برداری کنیم، گفت: در همین بلای جهانی (کرونا) که امروز پیش آمده و مسلم زوایای ناگواری دارد؛ شایستگی خودمان را نشان دهیم و در هر بخش کارشناسی درست انجام دهیم خیر خواهد بود.

 آایت الله عبادی گفت: باید توجه داشته باشیم این‌ها شَر محض نیستند و در آن‌ها خِیر خفته و باید آن‌ها را کشف و استخراج کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه آنچه که از ناحیه ذات پروردگار می‌آید خِیر محض است، افزود: دنیا محل آزمایش است و باید دید که در این آزمایش آیا وظیفه خود را انجام داده‌ایم یا خیر؟

او با اشاره به اینکه تمامی حوادث عالم از جمله بیماری‌ها، فقر، غنا و توانگری و شهرت و سمت و مقام هر کدام یک زاویه‌ی خِیر و شَر دارند، عنوان کرد: باید از همه این‌ها سکوی کمال بسازیم.

آیت الله عبادی به قتل و غارت استکبار جهانی در دنیا و کشتار مظلومان عالم و از طرفی سکوت مرگبار مجامع جهانی اشاره کرد و افزود: در مقابل کرونا شرقی و غربی و اسماً کنار رفته و دنیا هماهنگ یک اقدام عقل پسند انجام داده است.

۸۰ سال کشتار مردم بیگاه دستاورد ویروس غربی

آیت الله عبادی با بیان اینکه نامردی و نامردمی را در این دوره‌ی آخرالزمانی به وضوح می‌بینیم، گفت: مگر تلفات و ضایعات و مرگ و میر و کشتار مخصوص ویروس کرونا یا وبا و یا طاعون است؟

نمیانده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ویروس لیبرال دموکراسی غرب خطرناک‌تر از کرونا است، بیان کرد: لیبرال دموکراسی غرب از ۸۰ سال قبل تاکنون چه بلا‌هایی که سر مردم نیاورده است؟.

او ادامه داد: با جنگ‌های بین‌المللی، دخالت و کودتا در بیش از ۵۰ کشور، جریان صدام و تا به امروز از یمن و سوریه و عراق و افغانستان و هندوستان و پاکستان و توطئه‌های عظیمی که در کشور‌های مختلف از شرق دور تا شاخ آفریقا انجام داده‌اند میلیون‌ها انسان را به هر بهانه و اسمی کشته، آواره و خانه خراب کرده‌اند.

آیت الله عبادی با اذعان به اینکه چرا بشر هماهنگی در مقابل ویروس تفکر لیبرال دموکراسی غرب نمی‌کند و از دور شاهد است که آن‌ها به هر بهانه‌ای در مقابل بشر مظلوم هر توطئه‌ای را می‌کنند، گفت: طاعون، وبا و کرونا و بیماری‌های مسری دیگر به اندازه ویروس غربی به بشر ضایعات وارد نکرده است.

آفت‌های بزرگ انسانی را رها نکنیم

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر در مبارزه با ویروس کرونا جامعه بشری غالب شود و این مشکل را پشت سر بگذارد، اما تعهد کند حالا که قرار است با آفت‌ها بجنگد آفت‌های بزرگ‌تر را رها نکند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کرونا دین و فرهنگ، ناموس، آبرو و خانه مردم و زیر ساخت‌های کشور‌ها را از بین نمی‌برد، گفت: اگر بناست دنیا در مقابل آفت‌های بشری حرفی بزند، در مورد آفت‌های انسانی هم حرف بزنند.

او ادامه داد: بعضی از صاحب نظر‌ها در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که خود این ویروس را هم از روی اقراض شوم، لیبرال دموکراسی غرب به سرکردگی آمریکا پرورش داده است و از طریق خفاش و خوک به انسان منتقل کرده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه این ویروس خودساخته، امروز گریبان خود غربی‌ها را هم گرفته است، اظهار کرد: بشر امروز باید مواضع خودش را روشن کند و برای نسل آینده یک زندگی شفاف انسانی ارائه دهد و جلوی انواع و اقسام تعدی‌ها و تجاوز‌ها به هر اسم و نام و کیفیتی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: قبل از انقلاب از ۱۹ تا ۲۰ میلیون جمعیت ایران حدود ۹ الی ۱۰ میلیون به خاطر همین مرض‌های وبا و گرسنگی‌هایی که ایجاد کردند، مُردند که این هم کار غربی‌ها بود.

او بار دیگر بر مبارزه جدی همه مردم و مسئولان با ویروس کرونا و شکست آن تاکید کرد و افزود: امید است خداوند ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) را نزدیک بفرماید و بشر را از شر ویروس‌های خطرناک آخرالزمانی و ویروس‌های دو پا نجات دهد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.