نیاز‌های ضروری خانواده زندانیان نیازمند استان اردبیل برطرف شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با مساعدت‌های مالی مسئولان نیاز‌های ضروری خانواده زندانیان نیازمند در سطح استان اردبیل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه ستاد قرارگاه زیستی شهرستان خلخال گفت: کادر درمانی و مسئولان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان از بدو ورود بیماری ویروسی کرونا به استان اردبیل فعالیت‌های پیشگیرانه خوبی همچون غربالگری را انجام دادند.

او مدیریت و کنترل بیماری کرونا را در شهرستان خلخال مطلوب عنوان کرد و افزود: مدیران دانشکده علوم پزشکی خلخال با همکاری خوبی که با سایر مسئولان این منطقه و مردم شریف داشتند توانستند به خوبی بیماری کرونا را مدیریت و کنترل کنند.

عتباتی با تاکید بر کمک به خانواده‌های نیازمند در سطح استان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با مساعدت‌های مالی مسئولان نیاز‌های ضروری خانواده زندانیان نیازمند در سطح استان اردبیل برطرف شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی کشور به دلیل شیوع بیماری ویروسی مسئولان دستگاه قضایی این شهرستان نیز باید در امر ضمانت افراد، قبول وثیقه و سند برای آزادی زندانیان با سهولت برخورد کنند.

او از اعطای مرخصی به زندانیان استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: امسال در تعطیلات عید نوروز به بیش از ۱۰۰۰ زندانی در زندان‌های سطح استان اردبیلی مرخصی راه باز اعطا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار