خطر وقوع سیلاب/ مردم از اتراق در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از اتراق و تردد در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس جنگی مرنی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل امروز با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی مدیران منابع آب شهرستان‌ها به مبادی ذیربط در این زمینه گفت: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی استان احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها و بروز اختلال در ترددهای شهری  و جاده‌ای بویژه در مناطق کوهستانی و برف‌گیر وجود دارد.

او افزود: بر اساس اخطاریه صادره (سطح نارنجی) از سوی سازمان هواشناسی استان اردبیل پیش‌بینی شده که با ورود سامانه بارشی از عصر روز دوشنبه ۱۸ فروردین تا اوایل روز شنبه ۲۳ فروردین انتظار تشدید بارش برف و باران ، کاهش دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سلسیوس، وزش باد تند تا نسبتا شدید در این استان  می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: اثرات ناشی از این پدیده جوی مبتنی بر آبگرفنگی معابر عمومی بویژه در مناطق شمالی استان ، سیلابی شدن مسیل‌ها ورودخانه‌ها، اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.