پلمب۵۳۷ واحد تجاری متخلف

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:۵۳۷ واحد تجاری به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در آبادان پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، بتول سعیدی‌زاده معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان روز دوشنبه گفت: بنابر تاکید ستاد پیشگیری از کرونا  ویروس نظارت بر بازار تشدید شده و بازرسی‌ به صورت مستمر ادامه دارد و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با پلمب مغازه مواجه خواهند شد.

او افزود: از همه واحدهای صنفی درخواست می‌شود برای گذر از بحران موجود نهایت همکاری را به عمل آورده و از بازگشایی مغازه‌های خود تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: اقدام‌های کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس‌کرونا در شهرستان آبادان ادامه دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

سعیدی‌زاده افزود:مردم می‌توانند بیشتر کارهای خود را نظیر عملیات‌های بانکی و برخی از خریدهای روزمره را از طریق اینترنت و اپلیکیشن‌های قانونی و مورد تایید انجام دهند و از حضور در بیرون از خانه خودداری کنند.

او گفت: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و مکان‌های شلوغ است لذا از مردم درخواست می‌ شود همچنان از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان به تامین ۱۱۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتغال در آبادان اشاره کرد و اظهار داشت:این میوه‌ها در مناطق مختلف آبادان توزیع شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.