در صورت تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس؛

مدارس چهارمحال و بختیاری آمادگی جهت پذیرش دانش آموزان را دارد

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، مدارس استان آمادگی کامل جهت پذیرش دانش آموزان را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در صورت تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس، مدارس استان آمادگی کامل جهت پذیرش دانش آموزان را دارد.

او افزود: اقدامات بسیار مفیدی در زمینه استمرار فرایند آموزش و عدم قطع ارتباط دانش آموزان با مدرسه، صورت گرفت که برخی از آن‌ها نیز از سوی وزارت متبوع جهت اجرا در کل کشور مورد توجه قرار گرفت.

قائد امینی با توجه به سرانه توزیع شده در بین مناطق ۱۷ گانه استان جهت گندزدایی و ضدعفونی مجدد مدارس اضافه کرد: هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

او ضمن تقدیر از مدیران مدارس جهت تمهید مقدمات اجرایی شدن شبکه شاد (شبکه اجتماعی دانش آموزان) ادامه داد: در راستای اجرایی شدن این طرح و مقدمات آن، اطلاعات بسیار دقیقی از وضعیت امکانات و زیرساخت‌های لازم در مدارس استان و میزان دسترسی دانش آموزان به این امکانات به دست آمد، که قطعاً در برنامه ریزی‌های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا سال تحصیلی را به پایان نمیرسونید ما خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی ازاصفهان
۰۰:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مگر به جای کرونا سیل یا زلزله آمده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اخه چرا ما باید بریم مدرسه
هنوز کرونا از بین نرفته که
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۹:۰۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
مدیر کل محترم ایا تا بحال سر کلاس 40 نفر دانش اموز تدریس داشته اید ؟آیا از مشکلات آموزشی در دوره قرنطینه اطلاع دارید ؟آیا آموزش و پرورش کلیه وسایل وامکانات بهداشتی را هر روز برای تک تک دانش آموزان و دبیران میتوانند مهیا نمایند ؟آلوده شدن یک نفر از دانش آموزان را چه کسی باید پاسخگو باشد؟کلیه دبیران که در فضای مجازی با همت والایشان تدریس را متوقف نکرده اند و و دریغ از یک تقدیر خشک و خالی از ایثارگران نظام تعلیم و تربیت از طرف مسولین اداره کل آموزش و پرورش در رسانه استانی و ملیکه جایی بس تاسف بار است.
آخرین اخبار