کاشت نهال مرکبات در سد و نیروگاه شهید عباسپور

مدیر عامل  سد و نیروگاه شهید عباسپور گفت: با کاشت نهال درختان مرکبات، بوته‌ها و گل‌های زینتی در نهالستان این سد فضای سبز این شرکت حال و هوای بهاری دوچندانی به خود گرفت.

نصراله طاهری مدیر عامل  سد و نیروگاه شهید عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با کاشت نهال درختان مرکبات، بوته ها و گل های زینتی در نهالستان و حاشیه خیابان های شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور فضای سبز این شرکت حال و هوای بهاری دوچندانی به خود گرفت.

او با اشاره به کاشت صد اصله نهال درخت مرکبات درمحوطه آن سد و نیروگاه افزود: کار کاشت نهال و تقویت فضای سبز حاشیه خیابان های این شرکت در فازهای مختلف به اجرا درآمده و همزمان با این کار عملیات اجرای پروژه آبیاری قطره ای این درختان و فضای سبز این شرکت  نیز اجرا گردیده است.

طاهری بیان داشت: انواع درختان ثمر دار و زینتی از ورودی کارگاه تا درب نیروگاه اول و همچنین  در مسیر حاشیه رودخانه کارون در مجاورت نیروگاه دوم آن شرکت کاشته شد.

برای درخت کاری ابتدا باید دو مورد را تعیین کرد. نخست، مکانی که قرار است در آن درخت کاری صورت گیرد و دوم انتخاب و تهیۀ نهال. پس از مشخص شدن محل مناسب برای درخت کاری و انتخاب نهال خوب، شرایط برای نهال کاری آماده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.