کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی در اختیار خانواده‌های دارای بیمار قرار می‌گیرد

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: شهروندانی که بیمار کرونایی در منزل دارند کیسه‌های زباله مخصوص از طریق این سازمان قابل دریافت است.

محمدامیر براهویی معاون خدمات شهری شهرداری زاهداندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهار داشت: تامین کیسه زباله ویژه بیماران کرونایی یک راهکار مناسب برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

او ادامه داد: از آنجاییکه حفظ سلامتی پاکبانان برای شهرداری یک الویت اساسی است، تهیه و تامین کیسه‌های زباله ویژه بیماران کرونایی کمک بزرگی به سلامت پاکبانان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان بیان کرد: این کیسه‌های زباله به رنگ قرمز بوده و خانوار‌ها بایستی زباله‌های آلوده خود را در آن گذاشته تا پاکبانان با احتیاط بیش‌تر آن‌ها را جمع آوری و حمل کنند.

او تصریح کرد: چنان‌چه این خانواده‌ها امکان تهیه کیسه زباله ویژه را ندارند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا شهرداری نسبت به مهیا نمودن این کیسه‌ها اقدام کند.

براهویی با تاکید بر سلامت پاکبانان و کارگران خدمات شهری گفت: سلامت پاکبانان و کارگران و نیرو‌های خدماتی شهری برای شهرداری از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که این قشرها، آسیب‌پذیر و در صف مقدم فعالیت‌های شهری و مقابله با کرونا قرار دارند.

او تصریح  کرد: شهرداری نسبت به تامین لوازم حفاظتی برای پاکبانان از زمان شیوع بیماری کرونا اقدام نموده و همچنین اجرای طرح غربالگری و تب‌سنجی پرسنل خدمات شهری به صورت روزانه از ۱۶ فروردین عملی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار