مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان:

۲۶۰۰ عملیات مبارزه با کرونا در روستا‌های استان سمنان انجام شد

مهدی صمیمیان گفت: تاکنون دو هزار و ۶۰۰ عملیات مقابله با کرونا در سطح روستا‌های استان سمنان صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان با بیان اینکه روستا‌های استان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکنون متوسط بیش از پنج مرحله و در طی دو هزار و ۶۰۰ عملیات ضدعفونی شده است، گفت: برخی روستا‌های استان سمنان بین هفت تا ده بار به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضدعفونی شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ روستای استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری دهیاری‌ها، شورا‌های اسلامی، نیرو‌های بسیجی و نهاد‌ها ضدعفونی شدند، افزود: توصیه‌های بهداشتی مانند رعایت حداقل فاصله از دیگران، پرهیز از دست دادن و شستشوی مداوم دست‌ها به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با همکاری دهیاری‌ها به اهالی روستا آموزش داده‌شده است.

دبیر کمیته خدمات ایمنی شهری و روستایی استان سمنان در حوزه کرونا بیان کرد: دهیاری‌ها با نصب بنر و توزیع بروشور و اعلام پیام‌های بهداشتی از طریق بلندگو برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به اهالی روستا، اطلاع‌رسانی می‌کنند.

صمیمیان بیان کرد: تمام اقامتگاه‌های بوم گردی در روستا‌های استان سمنان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تعطیل‌شده است و تا هر زمانی که ستاد مقابله با این بیماری در استان سمنان دستور دهد تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار