معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛

اهداء بسته های بهداشتی به کارکنان بهداشت و درمان شاهرود

سولماز میرزا محمدی از اهدای یک هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به کارکنان بهداشت و درمان شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سولماز میرزامحمدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: اهدای این بسته‌ها با هدف تبریک سال نو و قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان امام حسین (ع) آغاز شد.

او افزود: این دسته از همکاران به دلیل مشغله بسیار و قرار گرفتن در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا امکان تهیه این اقلام را برای خانواده‌های خود نداشتند.

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، افزود: در این بسته‌ها تعدادی ماسک، محلول ضدعفونی کننده، الکل، صابون و تقویم در اختیار همکاران و همچنین بیماران خاص که نیازمند حمایت بودند، قرار گرفت.

میرزا محمدی با بیان اینکه در اهدای این بسته‌ها مراکز درمانی نسبت به مراکز سرپایی در اولویت قرار دارند، اظهار داشت: معاونت غذا و دارو این شهرستان از اسفندماه در نخستین گام تأمین ملزومات حفاظت فردی پزشکان و پرستاران را که در تماس مستقیم با بیماران هستند، در دستور کار قرار داد.

او با اشاره به تأمین ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه،۲۵ هزار ماسک N ۹۵ و ۷۰۰ بسته دستکش معاینه برای مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه، ابراز کرد: ۱۵۰ گالن ۲۰ لیتری، ۴۰۰ نیم لیتری و هزار گالن ۱۲۰ لیتری محلول ضدعفونی کننده نیز تاکنون در اختیار این مراکز قرار گرفته است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.