دعوت ۹۱ هنرمند کرمانشاهی از مردم برای پیوستن به پویش «در خانه بمانید»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از دعوت ۹۱ هنرمند کرمانشاهی از مردم برای پیوستن به پویش «در خانه بمانید» خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری را در سطح استان لغو کردیم.

او گفت : در قدم بعدی کارگاه تخصصی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور کارشناسان اداره بهداشت جهت اطلاع رسانی به کارکنان برگزار کردیم.

او گفت: به دنبال راه اندازی پویش سراسری "در خانه بمانیم" هنرمندان و اهالی فرهنگ استان کرمانشاه نیز به این پویش پیوستند تا بتوانند در ریشه کن کردن این ویروس منحوس نقش به سزایی ایفا کنند.

فاضلی گفت: بر این اساس ۹۱ نفر از چهره‌های فرهنگی و هنری استان کرمانشاه از جمله میرجلال الدین کزازی در زمینه تشویق مردم به پویش "در خانه بمانید" پیوستند تا جایی که وزارت ارشاد خواهان انتشار پیام‌های تصویری این شخصیت‌های برجسته کرمانشاهی شد و می‌توان گفت استان کرمانشاه در این خصوص در کشور پیشتاز است.

او افزد: همچنین پویش "در خانه کتاب بخوانیم" را راه‌اندازی کردیم تا با این پویش کودکان و نوجوانان را به کتابخوانی تشویق کنیم و بتوانیم آن‌ها را با آثار و نویسندگان کودک و نوجوان در ایران و جهان آشنا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جهت آگاه سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری، استند‌های آموزشی، پوستر و بنر‌هایی را با مضامین مختلف تهیه و در اماکن‌مختلف نصب و همچنین در فضای مجازی پخش کردیم.

او افزود: محتوا‌های انتخاب شده جهت این بنر‌ها و پوستر‌ها در سراسر کشور منتشر شده است و برخی از پوسته‌ها هم به صورت بنر به چاپ رسیده است.

این مسئول گفت: همچنین فراخوان‌هایی با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا تهیه، تدوین و در اختیار علاقه‌مندان قرار دادیم و تلاش می‌شود تمامی کانال‌ها و سایت‌ها تحت کنترل و نظارت باشند، تا از انتشار شایعات و اخبار کذب جلوگیری شود.

فاضلی گفت: همچنین در اقدامی دیگر از همه مردم خواستیم تا هرگونه فیلمی از بچه‌های خود اعم از شعر، قصه گویی، موسیقی، مصاحبه با بزرگان، خلاقیت و… را برای ما به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ارسال کنند.

او افزود: تاکنون بسیاری از بزرگان فرهنگ و هنر و همچنین اصحاب رسانه آثار خود را برای ما ارسال کرده‌اند و کسانی که مایلند می‌توانند آثار خود را در حوزه نمایش مجازی تا ١٥ فروردین، نمایش اینستاگرامی و آثار کمپین تا پایان فروردین برای ما ارسال کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار