امکان حذف درس و ترم تحصیلی بدون احتساب سنوات و شهریه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : امکان حذف درس و ترم تحصیلی بدون احتساب سنوات و شهریه، برای دانشجویان دانشگاه رازی در نیمسال جاری فراهم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سلیمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه، با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشجویان به صورت مجازی گفت : همه دانشگاه‌ها ملزم به ارائه آموزش‌های مجازی هستند، شاید در ابتدای راه برگزاری کلاس‌های مجازی دشوار باشد، اما لازمه گذر از این مرحله همدلی، تلاش و کوشش است کما اینکه در زمان راه‌اندازی سیستم گلستان دانشگاه نیز با این مشکلات مواجه بودیم و به مرور زمان، مسیر هموار شد.

او گفت : با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شده کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری برگزار نشوند، امکان حذف درس و حذف ترم تحصیلی بدون احتساب سنوات و بدون شهریه، برای دانشجویان در نیمسال جاری فراهم است.

سلیمی گفت: در این شرایط راهی جز ارائه آموزش‌های مجازی نداریم، دانشجویان و اساتید باید در این زمینه همکاری داشته باشند تا با موفقیت بتوانیم کلاس‌های مجازی را برگزار کنیم، لازم است همان حساسیتی که در برگزاری کلاس‌های حضوری داشتیم در کلاس‌های مجازی نیز داشته باشیم و فعالیت‌ها را پیش ببریم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار