آزاد سازی راه تنفس رودخانه کورکورسر نوشهر

با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد عبدالهی مدیر منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت، گفت: با دستور دادستان نوشهر، ۲۹۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کورکورسر که توسط متجاوزین تصرف شده بود، آزاد و حصار (دیوار) آن تخریب و جمع آوری شد.

او با هشدار به متصرفین و متخلفین افزود: هیچ‌گاه تعطیلات و شرایط خاص همچون بیماری کرونا که حضور فیزیکی همکاران را کاهش داده و یا بحران‌های دیگر همچون سیل موجب نخواهد شد که از مأموریت اصلی خود غافل شویم.

عبدالهی گفت:همکاران ما گشت‌های نامحسوسی را انجام می‌دهند و دستگاه قضایی و انتظامی نیز در هر شرایطی جهت حفظ حقوق بیت‌المال حمایت می‌کنند.

مدیریت منابع آب نوشهر، چالوس و کلاردشت با قدردانی از همکاران و بخش حقوقی امور گفت: آزادسازی بستر مذکور از مرحله شناسایی تا آزادسازی فقط چند روز به طول انجامید و برای این بخش از آزادسازی شهرداری نوشهر نیز به لحاظ در اختیار گذاشتن ماشین‌آلات همکاری خوبی جهت رفع تصرف داشته که جا دارد از این نهاد و دادستان و نیروی انتظامی شهرستان نیز تشکر و قدردانی شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
رودخونه کور کورسر نوشهر با آن حجم اب و سابقه سیلابی اش چون محل آقایان ،،،،،،می باشد حریم ندارد اشکاردشت نوشهر حریم ندارد ولی رودخانه خیرود کنار دویست متر بستر میخواهد بعد آن هم حریم
آخرین اخبار