حضرتی در صحن علنی:

باید استفاده از ماسک برای همه مردم اجباری شود/ از ۲۳ میلیون یارانه بگیر حمایت شود

رئیس کمیسیون اقتصادی خواستار ارائه بن خرید یک میلیون تومانی به ۲۳ میلون نفر از یارانه بگیران کشور شد.

باید استفاده از ماسک برای همه مردم اجباری شود/ از ۲۳ میلیون یارانه بگیر حمایت شودبه گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ابتدای شروع صحن علنی اظهار کرد: از هیئت رئیسه به دلیل طولانی شدتن زمان تعطیلات جلسات مجلس در صحن علنی گلایه مندم، اگرچه ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری جلسات را نمی‌داد، اما امکان اینکه بتوانیم با رعایت پروتکل‌ها صحن را برقرار کنیم وجود داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: کشور ما با تمام مشکلات و مسائلی که با آن روبه‌رو بوده تحت شدید‌ترین تحریم‌ها و مشکلات قرار گرفت، اما موفق شد تا به صورت دقیق و منسجم با وجود تلاش‌های عناصر ضد انقلاب که سعی داشتند جمهوری اسلامی ایران را حکومتی نا کارآمد جلوه دهند مقاومت کرد کمااینکه آنان اشاره کردند که مسئولان حوزه درمان خودشان نیز به بیماری کرونا مبتلا شدند

او ادامه داد: افراد حاشیه نشینی که فاقد شغل ثابت هستند و یا اصلا شغل و درآمدی ندارند تحت تاثیر شرایط قرار گرفته‌اند بنابراین باید برای آنها تدابیری اندیشیده شود.

حضرتی ادامه داد: هم اکنون مجلس باید کمیسیون‌های تخصصی ذی‌ربط را بر آن دارد تا برای رفع مشکلات راهکار ارائه دهند.

حضرتی خطاب به پزشکیان گفت: شما خودتان پزشک هستید، بنابراین بررسی کنید که اگر لازم است؛ استفاده از ماسک برای تمام مردم اجباری شود، چرا که بنا بر گفته‌ها استفاده از ماسک تا ۹۹ درصد از انتقال این ویروس جلوگیری می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: توزیع بسته اقتصادی دولت اگر چه بد نیست، اما باید تکمیل شود همچنین باید ارائه وام، تسهیلات و ارائه بن خرید یک میلیون تومانی برای ۲۳ میلیون نفر یارانه بگیر محقق شود.

او تاکید کرد: هم اکنون به دلیل تعطیلی صنوف و اعمال سیاست‌های حمایتی امکان اخذ مالیات تا آخر خرداد ماه وجود ندارد، بنابراین مجلس باید در این خصوص تصمیمات اساسی اتخاذ کند تا از طریق اعمال تغییرات در سیستم بانکی کشور، بازار مالی و انتشار اوراق مالی بتوان منابع لازم را تأمین کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
پس چرا خودت ماسك نزدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ماسک و بسته بهداشتی و مایحتاج زندگی رو رایگان درب منازل تحویل مردم بدید یک ماه هم خرج زندگی مردم رو از بیت المالی که متعلق به خودشونه بدید تا همه چی به خیر بگذره
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ماسک و بسته بهداشتی و مایحتاج زندگی رو رایگان درب منازل تحویل مردم بدید یک ماه هم خرج زندگی مردم رو از بیت المال بدید تا همه چی به خیر بگذره
آخرین اخبار