اولین یارانه نقدی سال ۹۹ فردا واریز می شود

اولین مرحله یارانه نقدی سال ۹۹، به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان فردا به حساب سرپرستان خانواده واریز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مرحله یارانه نقدی سال ۹۹ ساعت ۲۴ فردا، چهارشنبه (۲۰ فروردین)، به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید:جزئیات پرداخت وام به همه یارانه بگیران کشور


گفتنی است، یارانه نقدی فروردین همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سر پرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۰:۰۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من سال ۸۹ بخاطر پول پیش خونه کلیه فروختم.
تا ۲۰ اسفند هم با موتوری که ساخت ده سال قبل هست و هر روز خرابه کار میکردم و الآنم موتورم خرابه خوابیدم خونه پول ندارم درستش کنم برم سر کار. اگر یک میلیون رو نقدی بدن موتورمو درست میکنم که برم سرکار و کرونا هم برام مهم نیست چون بمیرم تازه راحت میشم از این زندگی فقیرانه
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۰۲:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
برادر عزیز این مشکل فقط برای شما نیست باور بفرمائید مرگ آرزوی بسیاری از نان آوران خانوارهای ایرانیست چرا که شرمندگی از زن و بچه دردناکتر از مردن است و شرم بر مسئولین بی تعهدی که بی توجه به مردم با تصمیمات سفیهانه وغلط خودچنین وضع اسفباری را به ملت هدیه داده اند....!!!!
آخرین اخبار