ارائه خدمات درمانی و آموزشی بالینی ویژه در جهت شکست زنجیره کرونا

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گروه های جهادی شامل دانشجویان داوطلب رشته پزشکی جهت حضور در مراکز آموزشی درمانی تشکیل شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:علاوه بر آموزش دانشجویان به صورت مجازی در این معاونت با ارائه خدمات درمانی و آموزش بالینی توسط اعضا هیات علمی ، دستیاران و کارورزان و توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی دستیاران، کارورزان و کارکنان حوزه آموزش اقدامات موثری برای مقابله با کرونا ویروس صورت گرفته است.

او با اشاره به برگزاری کارگاه های متعدد حفاظت فردی و آشنایی با ویروس کرونا توسط رئیس مرکز آموزش مداوم دانشگاه و برخی از اعضا هیات علمی بالینی در مراکز آموزشی درمانی و دانشکده ها گفت: اعضاء هیات علمی دانشکده های پرستاری و مامایی و پیراپزشکی در مرکز مشاوره معاونت درمان در راستای اطلاع رسانی و مشاوره تلفنی به آحاد عمومی مردم حضور دارند.

خزایی ضدعفونی نمودن مداوم فضاهای اداری و اموزشی دانشکده ها و ستاد دانشگاه ، تهیه ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده برای کارکنان و دانشجویان حاضر در بخشهای بالینی ، ارسال پروتکل های حفاظت های فردی به دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی از دیگر اقدامات عنوان کرد.

 به گفته این مقام مسئول برنامه ریزی جهت حضور دانشجویان در سامانه ۲۵۲۵ معاونت بهداشتی برای پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه بیماری کرونا به صورت تلفنی انجام شده است.

او گفت: همچنین گروه های جهادی شامل دانشجویان داوطلب رشته پزشکی جهت حضور در مراکز آموزشی درمانی تشکیل شده است.

 خزایی افزود: تهیه و توزیع وسایل حفاظت فردی در بین کارورزان و دستیاران، ایجاد امید و انگیزه در کاروزان و دستیاران، مشخص نمودن مکانها و افراد آلوده (لکه گیری) در مراکز آموزشی درمانی و ارائه خدمات لازم جهت مقابله با کرونا از مهمترین فعالیتهای این گروه های جهادی است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار