انتقاد سخنگوی شورای شهر مهاباد از تبدیل فضا‌های خلوت خیابان به پارکینگ

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: اجرای طرح فاصله گذاری به معنای ایجاد فضای پارکینگی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سخنگوی شورای اسلامی شهر مهاباد ضمن انتقاد از تبدیل فضا‌های خلوت خیابان به پارکینگ از نحوه اجرای طرح فاصله گذاری در مهاباد نیز انتقاد کرد. 

ابراهیم کریمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهر مهاباد و مسدودسازی خیابان‌های اصلی که در ۱۲ و ۱۳ فروردین به خوبی اجرایی شد درحال حاضر از نظم اصلی خارج شده و روزانه شاهد پارک خودرو‌ها درخیابان و ترافیک شدید در ساعات مشخص هستیم.

او افزود: برخی افراد اجرای طرح فاصله گذاری را به عنوان آزاد شدن فضا برای پارک خودرو تعبیر می‌کنند درحالیکه فلسفه طرح فاصله گذاری کاهش تردد در شهر است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اعضای ستاد مقابله با کرونا و اصحاب رسانه برای ارائه آموزش‌های پیشگیرانه و آگاه سازی شهروندان، از کارگران شهرداری مهاباد که در این مدت با حقوق معوقه خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند قدردانی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ضمن انتقاد از برخورد نکردن با تجمعات در شهر اضافه کرد: بیش از ۳۵ درصد از جمعیت شهری مهاباد در مناطق حاشیه شهر و عمدتاً از چهار راه مولوی به سمت جنوب شهر سکونت دارند که با دارا بودن بیشترین تراکم جمعیتی و تمکین نکردن به دستورالعمل‌ها در صورت ادامه این روند شاهد افزایش یکباره آمار مبتلایان و شیوع بیماری خواهیم بود.

کریمی افزود: طبق مصوبات ستاد کرونا مقرر شد برای خودرو‌هایی که پلاک آن‌ها مربوط به مهاباد نیست و یا قصد سفر دارند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شود، اما عملاً به فراموشی سپرده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مهاباد، با بیان اینکه باید از زمان نهایت استفاده را کرد گفت: نمی‌توان شهر را تا یک ماه دیگر تعطیل کرد، لذا باید وقتی قرنطینه اجرا می‌شود بالاترین استاندارد‌ها را لحاظ کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.