لاهوتی در صحن علنی:

۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد منابع برای مدیریت فضای فعلی کشور نیاز است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد منابع برای مدیریت فضای فعلی کشور و کنترل رکود تورمی نیاز است.

۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد منابع برای مدیریت فضای فعلی کشور نیاز استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در جلسه علنی امروز پارلمان گفت: خوشبختانه امروز وضعیت بحرانی استان گیلان با اقدامات انجام گرفته تا حدودی بهبود یافته و ۵۰ تا ۶۰ تخت بیمارستانی خالی است. دولت، ارتش و سپاه و کادر درمانی تلاش بسیاری کردند که باید از آن‌ها قدردانی شود.

نماینده مردم لنگرود افزود: نمایندگان آمادگی دارند تا در مجلس بمانند، اما باید مشخص شود که برنامه مجلس تا ۳ هفته آینده چیست و چگونه می‌تواند به شرایط کنونی کشور کمک کند.

او تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تشدید رکود تورمی شد، بنابراین منابعی لازم است که طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد تومان منابع برای مدیریت فضای فعلی کشور باید تخصیص داده شود.

لاهوتی یادآور شد: دولت پیشنهاد داده ۷۵ هزار میلیارد را از کاهش ذخیره سوخت می‌توان تامین کرد، اما این خلاف قانون پولی و بانکی است بنابراین مجلس باید مشکل را حل کند.

او گفت: در بودجه برای فروش نفت پیش بینی‌هایی شده، اما شرایط فعلی صادرات فروش نفت را با مشکل مواجه کرده است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید کرد: در مجموع باید مشخص شود که مدیریت فضای کنونی به طور کامل به دولت باید سپرده شود یا مجلس نیز می‌تواند نقش آفرینی کند و در تصمیم گیری‌ها سهیم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار