پیشتازی در اجرای طرح مجازی با کتاب در خانه

کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح مجازی «با کتاب در خانه» پیشتاز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا طرح‌های مجازی زیادی را اجرا کرده اند که با استقبال عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان نیز روبرو شده است.

او افزود: یکی از این طرح ها، طرح مجازی «با کتاب در خانه» است که با اجرای صحیح کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان چهارمحال و بختیاری، موج عظیمی از کودکان، نوجوانان و جوانان جذب کتاب و مسجد شده اند.

مظاهری اضافه کرد: نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند بهترین خلاصه، نکات و یادداشت‌های خود را از کتاب‌های جذاب و خواندنی در سامانه «بچه‌های مسجد» بارگذاری کنند.

او ادامه داد: مدیران و کتابداران کتابخانه‌های مساجد در صورت امکان می‌توانند کتاب‌هایی را با رعایت موازین بهداشتی به درب منازل اعضای کتابخانه یا کانون به صورت امانت تحویل دهند تا بتوانند در این طرح شرکت کنند.

مظاهری گفت: محدودیتی در کتاب‌های خلاصه شده وجود ندارد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند ۱۰ فرم برای ۱۰ کتاب خلاصه نویسی شده را تکمیل و به صورت تک تک ذخیره کنند.

او افزود: به آثار برتر نویسندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار