نماینده، ولی فقیه آخرین وضعیت کرونا و سیلاب سیستان و بلوچستان را بررسی کرد

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار و تماس تلفنی با مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت کرونا و سیلاب استان را بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام مصطفی محامی در دیدار منتخب مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با وی، اظهار داشت: تشکیل مجمع نمایندگان با شاکله قوی و محتویات پربار برای استان بسیار لازم است و باید از تجربیات و تخصص‌های یکدیگر استفاده کرد و در کنار آن نیز باید از ظرفیت متخصصان داخل استان بهره مناسب گرفت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ظرفیت نمایندگان دوره قبل نیز بسیار با اهمیت است و باید از این عزیزان و تجربیات آنان بخوبی استفاده کرد.

حجت الاسلام محامی تصریح کرد: هر چقدر ارتباطات با نمایندگان سایر استان‌ها در مجلس بیشتر شود وزن و سطح کار بیشتر می‌شود و نتایج و ثمرات بهتری خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با وجود دارا بودن ظرفیت‌های فراوان از محرومیت رنج می‌برد افزود: از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه نشده و نمایندگان مجلس باید در به کارگیری این ظرفیت‌ها به مدیران کمک کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود چهره استان را تغییر دهیم.

منتخب مردم حوزه انتخابیه سراوان، سیب سوران و مهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: قرار است تا نمایندگان با نگاه یکسان و استراتژی پیشرفت استان، در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

ملک‌محمد فاضلی افزود: خوشبختانه همه نمایندگان به توافق رسیدند و تعهد داده شد که در کنار همدیگر برای استان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت خوبی در میان نمایندگان وجود دارد و این استعداد و تخصص‌های موجود در نمایندگان استان زمینه مناسبی جهت پیگیری‌های شایسته و ثمربخش برای استان خواهد بود.

منتخب مردم سراوان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مرز یک ظرفیت بسیار مهمی است و باید با مطالعه و بررسی این ظرفیت از آن بنحو موثری استفاده کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرونا ویروس ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار