در شرایط شیوع كرونا؛

خدمت‌رسانی ۱۸ موكب اربعینی فارس به مردم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از فعالیت ۱۸ موكب اربعینی استان در راستای شیوع بیماری كرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به شیوع كرونا، گفت: از ابتدای شیوع كرونا، ستاد بازسازی عتبات عالیات به یاری مردمی كه یك عمر به اهل بیت(ع) خدمت كرده‌اند، شتافت و اكنون تلاش می‌كنیم تا ما به این مردم خدمت می‌كنیم.

او افزود: در این راستا موكب‌های اربعینی استان فارس با مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در مباحث بهداشتی و كمك به مردم ورود پیدا كردند.

قاسمی از فعالیت ۱۸ موكب اربعینی استان در این راستا خبر داد كه از این تعداد ۴ موكب مربوط به شیراز و مابقی موكب‌های شهرستان‌های استان هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اظهار كرد: موكب‌های اربعینی استان فارس از حدود ۴۰ روز پیش تاكنون فعالیت‌های خود را آغاز كرده‌اند و كارهای متعددی نظیر ضدعفونی كردن‌ معابر، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و اقلام معیشتی میان خانواده‌های آسیب‌دیده انجام داده و می‌دهند.

او با تأكید بر اینكه فعالیت‌های موكب‌های اربعینی در سطح شهرها و روستاها انجام می‌شود، گفت: چون مردم به موكب‌داران اعتماد زیادی دارند به كمك آنان شتافته‌اند و از سوی دیگر نیز خیران با مواكب اربعینی همواره درتماس بوده و آنان هم در تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی كمك كرده‌اند.

قاسمی همچنین این نكته را یادآور شد كه ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از فعالیت‌های اصلی خود نیز در این شرایط غافل نیست و از طرف دیگر هم در این شرایط به یاری مردم شتافته است و البته مردم معتقد هم بنا به احادیث و روایات، برای برطرف كردن بلاها، نذورات خود را به عتبات اهدا می‌كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.