واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می‌شوند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سمنان بابیان اینکه واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان شناسایی می‌شوند، گفت:باید برای رفع این آسیب‌ها در واحد‌های صنعتی بزرگ تمرکز کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای در نشستی با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  با اشاره به اینکه شیوع کرونا به اقتصاد استان ضرر‌هایی را وارد کرده است، گفت: واحد‌های تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان سمنان شناسایی می‌شوند.

او بابیان اینکه باید برای رفع این آسیب‌ها در واحد‌های صنعتی بزرگ تمرکز کنیم، افزود: تاکنون تعدیل نیرو به خاطر بیماری کرونا در واحد‌های صنعتی استان سمنان گزارش نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان با تأکید بر اینکه میزان خسارت‌ها در واحد‌های تولیدی بررسی می‌شود، تصریح کرد: برای تحقق این هدف باید نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با گروه‌های اقتصادی استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

جمعه‌ای کاهش میزان خسارت‌ها و به حداقل رساندن آن‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: تهیه لیست اطلاعات واحد‌های صنایع و معادن برای تسهیل در شناسایی واحد‌های متضرر از کرونا در دستور کار است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه شناسایی واحد‌های خسارت‌دیده از شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: استان از جامعیت مرکز آمار دچار نقص است.

علی تشنه دل بابیان اینکه اطلاعات واحد‌های صنعتی استان سمنان مجدد بازخوانی می‌شود، افزود: با به‌روز شدن آمار‌ها می‌توان اقدامی اساسی برای رفع مشکلات موجود در مسیر تولیدکنندگان انجام داد.

او با تأکید بر اینکه جهش تولید نیازمند عزم همگانی و ساختار پیکره مناسب است، ابراز کرد: زمینه جهش اقتصادی در استان سمنان وجود دارد و باید برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت‌های موجود در این راستا بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار