ذوالفقاری: فدراسیون فوتبال در مورد بازی‌های لیگ واقعیت را بگوید

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: فدراسیون فوتبال باید واقعیت را بگوید که چه زمانی بازی‌های لیگ برتر شروع و به پایان می‌رسد.

ذوالفقاری: فدراسیون فوتبال در مورد بازی های لیگ واقعیت را بگویندایوب ذوالفقاری سرپرست تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمرینات این تیم تبریزی، اظهار کرد: بازیکنان طبق برنامه کادر فنی در خانه تمرین می‌کنند، اما تمرینات در خانه فقط باعث حفظ آمادگی بازیکنان می‌شود و تاثیر چندانی ندارد. به هر حال فوتبال ورزش گروهی است و بازیکنان باید به صورت گروهی تمرین کنند تا بتوانند به خوبی بازی کنند.  

ذوالفقاری درباره اینکه سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه تراکتور داده است تا نظرش را درباره ادامه یا پایان لیگ نوزدهم اعلام کند، گفت: اگر سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه تراکتور ارسال کرده  باشد در آن صورت مدیریت باشگاه نظرش را اعلام می‌کند. البته فدراسیون فوتبال باید واقعیت را بگوید که چه زمانی قرار است بازی‌های لیگ برتر را شروع و به پایان برساند. به هر حال باشگاه تراکتور زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کند و از تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ تبعیت می‌کنیم.  

او درباره نظر باشگاه تراکتور در مورد بازی‌های لیگ برتر چیست، ادامه داد: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما انشالله ویروس کرونا هرچه سریع‌تر از بین می‌رود تا  برنامه‌ریزی برای بازی‌های لیگ برتر انجام شود.  

سرپرست تراکتور درباره اینکه این باشگاه موافق پایان لیگ برتر و اعلام قهرمانی پرسپولیس است، اظهار کرد: به هر حال ۴۵ روز است که بحث قهرمانی پرسپولیس را مطرح و بهتر است که این مسئله را تمام کنند. بازی‌های لیگ برتر هنوز مانده است و هر تصمیمی که مسئولان رده بالای ورزش بگیرند تبعیت می‌کنیم.  

ذوالفقاری درباره اینکه بازیکنان خارجی تراکتور نتوانستند به کشورشان بازگردند، گفت: این موضوع فقط مختص بازیکنان ما نبود و خارجی‌های سایر تیم‌ها هم در ایران ماندنی شدند. البته دژاگه توانست به آلمان برود و خوشبختانه اکنون در کنار خانواده‌اش حضور دارد.  


بیشتر بخوانید: الهامی: تمرینات در خانه کیفیت لازم را ندارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار