پر درآمد‌ترین فوتبالیست‌های جوان را بشناسیم

بررسی ۱۱ فوتبالیست زیر ۲۱ سال که بیشترین دستمزد هفتگی را می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر فوتبالیست‌های جوانی به دنیای فوتبال معرفی شده اند که در عین جوانی، مانند یک فوتبالیست با تجربه بسیار خوب و موثر در تیم‌های خود بازی کرده اند. این فوتبالیست‌ها ستاره‌های تیم خود بوده اند و ارزش آن‌ها بسیار سریع رشد کرده است. در ادامه گزارش ۱۰ فوتبالیست پر درآمد‌ترین زیر ۲۱ سال فوتبال دنیا را بررسی می‌کنیم.

امباپه پر درآمد‌ترین فوتبالیست جوان دنیا است.

کیلیان امباپه ستاره ۲۱ ساله تیم فوتبال پاری سن ژرمن پر درآمد‌ترین فوتبالیست جوان دنیا است. این بازیکن در هر هفته ۳۲۵ هزار پوند دستمزد می‌گیرد. دستمزد هفتگی او حدودا معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

عملکرد این بازیکن در این سن فوق العاده بوده تا این حد که کریستیانو رونالدو ستاره تیم یوونتوس درباره او گفت: امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا و ستاره آینده دنیای فوتبال است. او در این فصل در ۳۳ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۳۰ گل و ۱۷ پاس منجر به گل بوده است.

ژائو فلیکس فوتبالیست ۲۰ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مادرید نفر دوم پر درآمد‌ترین بازیکن جوان دنیای فوتبال است. این بازیکن پس از جدا شدن آنتوان گریزمان از اتلتیکویی‌ها خریداری شد تا جای خالی او را در این تیم پر کند. او در ۲۸ بازی که برای تیم اتلتیکو مادرید به میدان رفته است، توانسته ۶ گل به ثمر برساند و ۳ پاس منجر به گل هم بدهد.

فلیکس در هر هفته دستمزدی به ارزش ۲۵۵ هزار پوند دریافت می‌کند که حدودا معادل ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود.

ماتیاس دلیخت بازیکنی است که در سن ۱۹ سالگی توانست ارزش‌های خود را در تیم فوتبال آژاکس به نمایش بگذارد. او در سن ۱۹ سالگی توانست کاپیتان تیم آژاکس شود و به همراه تیمش تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم پیش بیاید. درخشش او باعث شد تا تیم فوتبال یوونتوس این بازیکن را جذب کند.

او اکنون ۲۰ سال دارد و در هفته دستمزد ۲۴۵ هزار پوندی دریافت می‌کند. دستمزد هفتگی او حدودا معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

کریستین پولیشیچ مهاجم ۲۱ ساله تیم فوتبال چلسی در رده چهارمین فوتبالیست جوان پر درآمد قرار گرفته است. این بازیکن در این فصل در ۲۳ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۶ گل و ۶ پاس منجر به گل بوده است. درآمد هفتگی او ۲۳۰ هزار پوند است که حدودا معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

گران‌ترین دروازه بان جوان دنیا را بشناسیم

جان لوئیجی دوناروما دروازه بان تیم فوتبال آث میلان با دستمزد ۱۹۵ هزار پوندی در هفته در رده پنجم پر درآمد‌ترین جوانان فوتبالیست دنیا است. دستمزد هفتگی او حدودا معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است. او در این فصل در ۲۶ بازی برای میلانی‌ها به میدان رفته است که موفق شده در ۱۰ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. این آمار برای این دروازه بان جوان خارق العاده است.

رده ششم این جدول در اختیار جیدون سانچو است. این بازیکن جوان در این فصل ستاره تیم فوتبال دورتموند بوده است و با عملکرد درخشانش مشتریان زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی پیدا کرده است. این بازیکن ۲۰ ساله در این فصل در ۳۵ بازی برای زنبور‌ها به میدان رفته است که توانسته آمار ۱۷ گل و ۱۹ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

دستمزد سانچو در هر هفته ۱۹۰ هزار پوند است. این مبلغ حدودا معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

هادسون اودوی بازیکن تیم فوتبال چلسی نفر بعدی این لیست است. این بازیکن ۱۹ ساله در این فصل در ۲۷ بازی برای تیمش به میدان رفته است که توانسته ۴ بار برای تیمش گل بزند و ۶ پاس منجر به گل هم برای خود ثبت کرده است. این آمار برای یک مهاجم آمار قابل قبولی نیست.

این بازیکن ۱۹ ساله هر هفته ۱۸۰ هزار پوند دریافت می‌کند که حدودا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

جوانان گران قیمت تیم رئال مادرید

رده‌های هشتم و نهم پر درآمد‌ترین فوتبالیست‌های زیر ۲۱ ساله جهان را ۲ بازیکن از تیم فوتبال رئال مادرید از آن خود کرده اند. رودریگو گوئس بازیکن ۱۹ ساله کهکشانی‌ها در رده هشتم جدول ایستاده است. این بازیکن در این فصل در ۲۱ بازی که توانست برای تیمش بازی کند موفق به زدن ۹ گل و ثبت ۲ پاس منجر به گل شده است. دستمزد هفتگی او ۱۳۰ هزار پوند است که معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وینیسیوس جونیور ستاره ۱۹ ساله تیم رئال مادرید دیگر جوان گران قیمت کهکشانی‌ها است. این بازیکن در هر هفته ۱۲۰ هزار پوند حقوق دریافت می‌کند که معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

جونیور در ۲۸ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است که موفق به ثبت ۴ گل و ۳ پاس منجر به گل شده است. عملکرد او برای تیمش بسیار خوب و موثر بوده است. او حتی توانست در بازی حساس ال کلاسیکو هم گلزنی کند و در پیروزی تیمش در برابر تیم فوتبال بارسلونا نقش موثری داشته باشد.

ارلینگ هالند از استعداد‌ها و ستاره‌هایی است که در این فصل در تیم فوتبال دورتموند شکوفا شد. این بازیکن ۱۹ ساله نروژی در ۳۳ بازی برای دورتموندی‌ها به میدان رفت و توانست آمار خارق العاده‌ای را از خود به جا بگذارد. هالند ۴۰ گل برای تیمش به ثمر رساند و ۹ پاس منجر به گل هم برای خود ثبت کرد. عملکرد حیرت انگیز او باعث شد تا غول‌های فوتبال اروپا خواهان جذب این بازیکن شوند.

در حال حاضر درآمد هفتگی هالند ۱۰۰ هزار پوند است که حدودا معادل ۲ میلیارد تومان می‌شود؛ که با توجه به رشد ارزش او در این فصل احتمالا دستمزد او در سال آینده رشد چشمگیری می‌کند.

کای هاورتز آخرین فوتبالیست جوان با حقوق نجومی است. این بازیکن ۲۰ ساله تیم فوتبال بایرن لورکوزن درآمد هفتگی ۸۱ هزار پوندی دارد. حقوق او حدودا معادل یک میلیارد و ششصد و بیست میلیون تومان می‌شود. این جوان آلمانی در ۳۴ بازی که برای تیمش به میدان رفته است، موفق به ثبت ۱۰ گل و ۸ پاس منجر به گل شده است. از او به عنوان استعداد آینده تیم ملی فوتبال آلمان یاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار