در چهارمحال و بختیاری؛

کنترل شیوع ویروس کرونا مطلوب است

استاندار چهارمحال و بختیاری کنترل شیوع ویروس کرونا در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری مطلوب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ارتباط ویدیویی با رئیس جمهوری گفت: با همراهی و همکاری مردم و تلاش ایثارگرانه پرسنل درمان، روند مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان مطلوب است.

او با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این استان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا، افزود: نزدیک به ۱۰۰ درصد جمعیت این استان غربالگری شده است و این موضوع نقش بسیار مهمی در مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در استان داشت.

عباسی با اشاره به جدیت این استان در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اضافه کرد: در همین راستا، ۳۰۰ مأمور در مبادی ورودی استان فعال شده، ۸۳ درصد تردد‌ها کاهش یافته و ۹۰ درصد بازار خلوت شده است.

او ادامه داد: همچنین ۴۰۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد و نظارت‌ها بر روند اجرای طرح فاصله‌گذاری همچنان ادامه دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی اصناف کم‌خطر در این استان آماده سازی است، گفت: با هماهنگی اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی از ۲۳ فروردین ماه جاری این اصناف فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

عباسی افزود: این استان در خصوص تعداد بیماران مبتلا و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا جزو سه استان مطلوب کشور قرار دارد.

رئیس جمهوری در این تماس ویدیویی با ابراز رضایت از نحوه اقدامات و فعالیت‌های استان چهارمحال و بختیاری در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از تلاش تمامی پرسنل درمان، مدیران و همکاری و همراهی مردم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار