غرق شدن ۲ نوجوان لاشاری در سد خاکی روستای پامونت نیکشهر

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر از فوت دو نوجوان ۱۲ و ۱۳ ساله لاشاری بر اثر غرق شدگی در سد خاکی روستای پامونت منطقه لاشار نیکشهر خبر داد.

 نادر ستوده سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  عصر امروز در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیکشهر گزارشی مبنی بر غرق شدن دو نوجوان در سد خاکی روستای پامونت دریافت شد.

بلافاصله پایگاه اورژانس اسپکه به محل حادثه اعزام، اما بدلیل عدم خارج سازی مصدومان و ادامه داشتن عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر و اداره راه کد آمبولانس اعزامی جهت پوشش این عملیات در محل مستقر شد.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو تا پیدا شدن اجساد به طور تقریبی ۱ ساعت ۴۰ دقیقه به طول انجامید افزود: در ساعت ۲۰:۰۶ به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داد شد که یکی از اجساد پیدا شده است و حدود ۲۰ دقیقه دیگر پیکر نوجوان دوم نیز پیدا شد.

دکتر ستوده در ادامه اظهار کرد:بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی مستقر در محل اقدام به کنترل علائم حیاتی نمودند، متاسفانه این دو نوجوان لاشاری فاقد هر گونه علائم حیاتی بودند.

دکتر نادر ستوده در پایان گفت: شهروندان عزیز در رودخانه‌ها و سد‌های ناایمن از شنا کردن خودداری نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار