غربالگری بیش از ۹۱ هزار نفر برای مقابله با سرایت ویروس کرونا

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: انجام طرح غربالگری برای مقابله با سرایت ویروس کرونا در این شهرستان برای ۹۱ هزار و ۸۰۷ تن معادل ۱۰۷ درصد انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: انجام طرح غربالگری و تب سنجی در مبادی ورودی شهرستان با همت شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، هلال احمر، تیپ ۷۱ ارتش و سپاه و بسیج انجام گرفته و ادامه دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز با میدان داری نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان اجرا شده است ۱۲ و ۱۳ فروردین امسال با تلاش دستگاه های اجرایی و مشارکت مردم کنترل ورودی و خروجی شهرستان انجام گرفت و شعار در خانه بمانیم در سیزده بدر امسال تثبیت شد.

او اضافه کرد: تمام راه های مراجعه به مراکز تفریحی و گردشگری و پارک ها و بوستان ها در ایام نوروز به خصوص در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی با همیت شهرداری در شهر و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در مناطق روستایی مسدود شد.

او ادامه داد: بسیاری از اصناف و بازاریان شهرستان قبل از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت خودجوش نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام نمودند که قابل ستایش است.

او از تداوم ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر این شهرستان برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا خبر داد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار