عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

شکست کرونا بوسیله بیمار ۹۵ ساله رفسنجانی

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیمار ۹۵ ساله در رفسنجان توانست ویروس کرونا را شکست دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید محسن موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارم فروردین ماه امسال خانمی اهل رفسنجان و ۹۵ ساله با حال عمومی بد بستری و با اعلام مثبت شدن تست کرونای وی، بستری و درمانش آغاز شد.

وی افزود: این بیمار ۱۵ روز پیش در چهارم فروردین با حال عمومی بد بستری شد و سی تی اسکن وی از ریه انجام شد.

این متخصص بیماری‌های عفونی یادآور شد: این فرد دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و آلزایمر است و داروی ضد این بیماری‌ها را مصرف می‌کند و همچنین توسط دکتر متخصص مشاوره قلب و اکو از وی انجام و مشخص شد ایشان نارسایی قلب راست و چپ دارند.

موسوی با بیان اینکه با انجام تست کرونا، دو روز پس از بستری این بیمار، جواب تست مثبت اعلام و درمان را شروع کردیم، عنوان کرد: طی ۱۵ روز وضعیت اکسیژن این بیمار خوب شد و توانست کرونا را شکست بدهد و امروز با ادامه اکسیژن تراپی مرخص شدند و در خانه به ادامه درمان می‌پردازد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در پایان با قدردانی از همکاران و کادر درمانی که در درمان این شخص جهادی عمل کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، از مواد شوینده و ماسک و دستکش استفاده کنند تا بر این ویروس غلبه کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
اگر درست متوجه شده باشم نسبت مبتلا شدن خانم ها در حدود یک سوم آقایان و دو سوم بهبودی را دارا میباشند که اینکه چرا و چگونه . خوب هست پزشکان و متخصصین علم ژنتیک و متابلویسم و ... نظر بدهند و شاید بشود کمک گرفت در نحوه معالجه با شناسائی عامل یا عواملی که در بدن خانم ها نهفته هست ....
Iran (Islamic Republic of)
زینبی
۰۲:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ایشالا همه مریضا خوب شن و به خونه هاشون برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
کی این ویروس منحوس شرش رو کم می کنه؟