کمک یک میلیارد دلاری مدیر عامل توییتر برای مقابله با کرونا

به تازگی جک دورسی اعلام کرده است که مبلغ یک میلیارد دلار از سرمایه شخصی‌اش را در جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است.

کمک یک میلیارد دلاری مدیر عامل توییتر برای مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی است که ویروس کرونا در جهان به یکی از دغدغه‌های اصلی کشور‌ها تبدیل شده و این ویروس باعث خانه نشین شدن بسیاری از افراد شده است. از همان زمان ابتدایی شیوع این ویروس در جهان بسیاری از شرکت‌های بزرگ خبر همکاری و کمک رسانی خود با سازمان بهداشت جهانی را اعلام کردند و این شرکت‌ها با اهدا پول و یا ساخت تجهیزات پزشکی به مقابله با این ویروس پرداختند.

به تازگی نیز جک دورسی مدیر اجرایی توییتر، اعلام کرده است که برای مقابله و نابودی این ویروس قصد دارد مبلغ ۱ میلیارد دلار را به مرکز تحقیقات کرونا ویروس اهدا کند. این خبر توسط توییتی از طرف دورسی در روز سه شنبه منتشر شد؛ وی در توییت خود اعلام کرده است که مبلغ یک میلیارد دلار را برای مقابله با ویروس کرونا به صندوق خیریه با نام Start Small اهدا کرده است.

کمک یک میلیارد دلاری مدیر عامل توییتر برای مقابله با کرونا

دورسی در سال ۲۰۰۶ شبکه توییتر را تاسیس کرد و در آن زمان به دنبال یک سرمایه گذار مالی می‌گشت، اما ظاهرا این شرکت توانسته است ثروت بسیار بالایی را در این چند سال برای دورسی بدست آورد چرا که دورسی درباره این کمک مالی اعلام کرده که این مقدار پول حدود ۲۸ درصد از ثروت شخصی‌اش است و طبق گزارش‌های منتشر شده از ثروت این مدیر، جک دورسی در حال حاضر حدود ۴ میلیارد دلار سرمایه دارد.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی میان رده iPhone SE شرکت اپل 


این مقدار کمک برای مقابله با کرونا تاکنون توسط هیچ شرکتی پرداخت نشده بود و جک دورسی در حال حاضر بالاترین میزان کمک مالی در جهت مقابله با کرونا در جهان را پرداخت کرده است. لازم به ذکر است که جف بزوس به عنوان ثروتمندترین فرد جهان، اعلام کرده است که ۱۰۰ میلیون دلار را به بنک‌های مواد غذایی اهدا خواهد کرد، اما مبلغ پرداختی از طرف جف بزوس در مقابل مبلغ پرداختی از طرف دورسی بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار