تاکید بر ثبت اطلاعات سلامت افراد در سامانه غربالگری کووید۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از مردم می‌خواهیم تا بامراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت علائم بیماری و در صورت نیاز اعمال تغییرات علائم خود و اعضاء خانواده اقدام کنند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: بیش از ۹۹ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه با تماس مراقبان سلامت که از طریق تلفن ۴۰۳۰ با سرپرستاران خانوار برقرار شده از لحاظ کرونا مورد غربالگری قرار گرفته اند.

در این مرحله از مردم می‌خواهیم تا بامراجعه به سامانه salamat.gov.ir نسبت به ثبت علائم بیماری و در صورت نیاز اعمال تغییرات علائم خود و اعضاء خانواده اقدام کنند.

در بیشتر خانواده‌های استان حداقل یک نفر از عزیزان وجود دارد که به اینترنت دسترسی داشته باشد و این فرد می‌تواند اطلاعات سایر اعضاء خانواده خود را نیز در این سامانه وارد کرده و راهنمائی لازم را دریافت نماید.

با توجه به فعالیت ۱۶ ساعته مراکز غربالگری در همه شهرستان‌های تابعه، هم استانی‌های عزیز می‌توانند به جای مراجعه به بیمارستان‌ها در صورت داشتن علائمی مانند سرفه خشک، گلودرد، تب و به خصوص تنگی نفس به این مراکز غربالگری که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ فعال هستند مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار