تولید انبوه تونل‌های ضد کرونایی توسط فناوران پارک علم و فناوری البرز

تولید انبوه تونل‌های ضد کرونایی توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز آغاز شد.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن فدوی جهرمی و تیم دانش محور شرکت اکسون که در حوزه تولید محصولات و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند با توجه به حجم عظیم تقاضاها، تولید انبوه تونل‌های ضد کرونایی را در سه مدل برای مصارف گوناگون شامل مجتمع‌های مسکونی، ادارات و کارخانجات آغاز کردند.

فدوی جهرمی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری البرز در این زمینه گفت: شرکت ما از تیمی از متخصصان در زمینه الکترونیک، مهندسی پزشکی، مکانیک، طراحی صنعتی، فیزیوتراپی و گروه مشاوره پزشکی تشکیل شده که تجهیزات و دستگاه‌هایی را در زمینه‌های مختلف تولید می‌کند، اما با توجه به نیاز کشور و موضوع بحران فراگیری بیماری کرونا در کشور اقدام به تولید تونل‌های ضدعفونی کرونا کرده است.

او با اشاره به اینکه ما از همان ابتدا، دنبال هدفی والا بودیم گفت: تجربه متخصصان شرکت ما در زمینه طراحی و ساخت این امکان را به ما داده است تا تجهیزات و دستگاه‌های باکیفیت و قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا تولید کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه در حال حاضر محصولات ما نه تنها در بازار ایران و کشور‌های منطقه بلکه در بازار کشور‌های اروپایی از جمله آلمان و فرانسه هم عرضه و به فروش می‌رسد افزود: برای تولید تونل‌های ضدعفونی کرونا نیز محدودیتی نداریم و با توجه به سفارش‌ها برای مناطق مختلف کشور و برای سازمان‌ها، ادارت و بخش‌های مختلف بیمارستانی و … این دستگاه‌ها را تولید می‌کنیم.

او به همکاری و حمایت خوب مسئولان و مدیران پارک علم و فناوری استان البرز اشاره کرد و گفت: این پارک تضمین کننده موفقیت شرکت‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان است.

گفتنی است در حال حاضر بسیاری از مراکز اداری و بیمارستانی متقاضی استفاده از این تولیدات در تهران و استان‌های سراسر کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار