آیت الله علوی گرگانی؛

مردم در شب نیمه شعبان دست به دعا بردارند

مراجع عظام تقلید همزمان با فراسیدن نیمه شعبان، توصیه هایی به مومنان و شیفتگان امام عصر(عج) کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در پیامی از همه مؤمنان خواست با احیای شب نیمه شعبان با قرائت دعای کمیل و دعای فرج از خداوند متعال، رفع بلا‌ها و آفات متوجه جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت مهدی (عج) دعاگو باشند.

در پیام آیت الله علوی گرگانی در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان آمده است: ماه شعبان ماه رحمت و تقرب الی الله و ماه نزول برکات معنوی الهی است. تمام ساعات و ایام و لحظات این ماه به ویژه شب و روز نیمه شعبان برای مؤمنین و دلدادگان حضرت حق قابل بهره گیری و استفاده است.

در این پیام بیان شده است: شکی نیست که خداوند به دل‌های شکسته مؤمنین نظر رحمت انداخته و با عنایت امام زمان علیه السلام دعای آن‌ها را مقرون به اجابت خواهد کرد.

در این پیام یادآورشده است: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که در این شب‌ها و روز‌های عزیز مخصوصا در شب نیمه شعبان با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصا امام منتظران حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با احیای شب نیمه شعبان و قرائت ادعیه وارده مخصوصا دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلا‌ها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.

در این پیام یادآور شده است: امید است خداوند به حق صاحب این شب عزیز فرج امت را با ظهور امام المنتظر حضرت مهدی علیه السلام هرچه زودتر مقدر فرماید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.