توزیع آبژاول در سپیدان و بیضا

مدیر یت آبفا روستایی شهرستان‌های سپیدان و بیضا گفت: روزانه ۲ هزار لیتر آبژاول با مشارکت این سازمان برای گند زدایی و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در روستا‌های این دو شهرستان تهیه و توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرادی مدیر یت آبفا روستایی شهرستان‌های سپیدان و بیضا بیان کرد: این مواد را روزانه نیرو‌های واحد بهره برداری مدیریت آبفا روستایی شهرستان‌های سپیدان وبیضا تهیه و برای گند زدایی آب شرب روستا‌های زیر پوشش و ضدعفونی سطح معابر و خودرو‌ها در ایستگاه‌های بازرسی مبادی ورودی روستا‌ها تحویل خودروی آتش نشانی و دهیاران روستا‌ها شده است.

او، تصریح کرد: این برنامه از آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور وپیشگیری این بیماری در روستا‌های شهرستان سپیدان و بیضا اجرا شده و تا عادی شدن وضعیت ویروس کرونا ادامه دارد.

مرادی با اشاره به تلاش اعضای مدیر یت آبفا روستایی شهرستان‌های سپیدان و بیضا برای کلر زنی به موقع آب شرب روستا‌های زیر پوشش در این دوشهرستان ادامه داد: آب ۱۷۰ روستا به صورت شبانه روزی گندزدایی و ضد عفونی می‌شود.

مدیر یت آبفا روستایی شهرستان‌های سپیدان و بیضا با تاکید بر همکاری مدیریت آبفا روستایی سپیدان با آتش نشانی شهر اردکان برای ضدعفونی خودرو‌ها در مبادی ورودی این شهر افزود: آبفا روستایی سپیدان مقدار دو هزار لیتر آبژاول یک روز در میان در اختیار آتش نشانی این شهر قرار می‌دهد.

او، اضافه کرد: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی از قبیل ژل و الکل برای کارکنان آبفا روستایی تهیه می‌شود که این اقدام برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به ویروس کرونا و شکستن زنجیره این بیماری است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار