احداث ۲۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان چهارمحال و بختیاری

پارسال، ۲۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری احداث شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال، ۲۲۸ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد احداث شده است.

او با بیان اینکه احداث مسکن مقاوم، ایمن و بادوام برای نیازمندان از رویکرد‌های این نهاد است افزود: در راستای اجرای طرح بهسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی روستایی، ۲۰۰ واحد در روستا‌های استان احداث و تحویل مددجویان شده است.

ملک پور همچنین با اشاره به اینکه ۲۸ واحد مسکونی نیز برای مددجویان دارای شرایط در شهر‌ها احداث شده است اضافه کرد: مددجویان فاقد مسکن دارای شرایط برای دریافت کمک بلاعوض و تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

او تعمیرات کلی و جزئی منازل مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد بیان کرد و گفت: پارسال، یک هزار و ۲۲۶ واحد مسکونی مددجویان تعمیر و همچنین ۳۶۱ سرویس بهداشتی نیز احداث شده است.

ملک پور با اشاره به اینکه طرح احداث مسکن مددجویی با رویکرد بهبود سطح زندگی و توانمندسازی نیازمندان اجرا می‌شود افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و یا انجام امور عمرانی نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار