طالبیان: تعویق زمان المپیک را خیر می‌بینم

عضو تیم ملی قایقرانی کایاک گفت: تعویق زمان المپیک را خیر می‌بینم و امیدوارم کم و کاستی‌هایم را بتوانم جبران کنم.

طالبیان :تعویق زمان المپیک را خیر می‌بینماحمدرضا طالبیان ملی پوش قایقرانی کایاک در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با مربی تیم کایاک در ارتباط هستم و طبق برنامه‌هایی که هرشب به ما ارائه می‌دهد گزارش عملکردم را برایش ارسال می‌کنم. یک سری تجهیزات ورزشی را  فدراسیون قایقرانی در اختیار من و هم‌تیمی‌هایم قرار داد که جهت تمرین در خانه استفاده می‌کنیم.

او افزود: زمان تمریناتم درخانه تقریبا حدود ۲ ساعت و نیم بوده و هنوز برای تاریخ مسابقات انتخابی المپیک زمان خاصی مقرر نشده است. در بخش حرفه‌ای قایقرانی با توجه به شرایطی که این رشته دارد اگر ۳ روز تمرینات مداوم نداشته باشیم، افت بدنی صورت می‌گیرد و آن پیشرفتی که حاصل می‌شود در مدت زمان طولانی است . رها کردن کامل تمرین برای ورزشکار‌ها خوب نیست.

طالبیان با اشاره به تعویق زمان المپیک، گفت: تعویق زمان المپیک را خیر می‌بینم و امیدوارم کم و کاستی‌هایی که داشتم را بتوانم در این زمانی که اجباری در اختیار ورزشکاران گذاشته شده جبران کنم.

عضو تیم ملی قایقرانی کایاک گفت: در خانه مانده‌ام و در سلامت هستم. از همه کادر پزشکی و درمانی که در این ایام کار می‌کنند و از جانشان برای سلامتی مردم مایه می‌گذارند تشکر می‌کنم. انشاالله مردم با بیرون نرفتن از خانه و رعایت اصول بهداشتی بتوانند زحمات این عزیزان را جبران کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار