پلمب ۱۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۱۰۴ واحد صنفی متخلف را در شهر‌های فریدونکنار و رامسر پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه، اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان فریدونکنار به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری بازرسان اصناف و دیگر عوامل انتظامی از واحد‌های صنفی با در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ هاشم پور از پلمب ۹۱ واحد صنفی متخلف در هفته جاری به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از بیماری کرونا طرح بازدید و نظارت مستمر از واحد‌های صنفی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه صنوف این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری از پلمب ۱۳ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صنفی صادر شده در این شهرستان در روز گذشته خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.