تهیه بیش از ۱۴ هزار مورد اقلام بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از تهیه بیش از ۱۴ هزار محصول بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس به همت نیکوکاران سلامت استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه نیکوکاران سلامت استان فارس از روز‌های آغازین این بیماری از روند مبارزه با این بیماری حمایت کردند، از حجم قابل توجه کمک‌های خیرین استان فارس در مقابله با کروناویروس خبر داد و گفت: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی و با هدف تامین نیاز بیمارستان‌های درگیر کرونا در استان انجام شده است.

او افزود: از محل کمک‌های نقدی تاکنون تجهیزات بیمارستانی از جمله ۱۰ دستگاه تنفس مصنوعی، بیش از ۱۵۰ هزار ماسک N ۹۵، ملزومات پیشگیرانه شامل لباس‌های ایزوله، عینک‌های محافظ برای کادر درمان و لباس و ملحفه بیمارستانی تهیه شده است.

رامجردی، اهدای هدیه به یک هزار نفر از کارکنان و کادر درمان کروناویروس را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت استان برشمرد که با حمایت نیکوکاران سلامت استان انجام گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک رفاه و شماره کارت ۴۷۹۹-۰۰۰۴-۶۳۷۰-۵۸۹۴ به نام مجمع خیرین تامین سلامت فارس را برای کمک‌های خیرین و مردم استان در این امر نیک اندیشانه معرفی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار