روش عجیب سرمربی سرخ پوشان برای نظارت بر بازیکنان

مایکل آرتتا سرمربی تیم آرسنال با استفاده از دستگاه مخصوصی بر عملکرد بازیکنانش نظارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا تمرینات تمامی تیم‌های فوتبال در ورزشگاه‌های اختصاصی خود متوقف شده است. از آن جا که توقف این تمرینات باعث می‌شود تا فوتبالیست‌ها آمادگی جسمانی خود را از دست بدهند و افت بدنی پیدا کنند، تمامی آن‌ها در خانه‌های خود در حال انجام تمرینات خانگی هستند.

مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال که مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود و توانست این بیماری را شکست دهد، روش عجیبی را برای نظارت بر تمرینات خانگی بازیکنان خود انتخاب کرده است. او دستور داده است تا بازیکنان توپچی‌ها هنگام تمرین یک دستگاه GPS مخصوص را به خود وصل کنند تا بتواند عملکرد آن‌ها را از خانه خود بررسی کند.

البته این اولین باری نیست که آرتتا دستور استفاده از GPS را در هنگام تمرینات به بازیکنان می‌دهد. او در تمرینات تیم آرسنال پیش از شیوع ویروس کرونا نیز از این GPS‌های مخصوص استفاده می‌کرده است.

این GPS با تکنولوژی خاصی ساخته شده اند. این دستگاه‌ها میزان آمادگی جسمانی، تاثیر تمرینات و کوچک‌ترین فعالیت‌های بازیکنان هنگام تمرین را نشان می‌دهد. از این دستگاه می‌توان برای آنالیز وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان نیز استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار