مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خبر داد؛

ارائه خدمات به ۱۷۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: تا کنون ۱۷۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی همدان بستری شدند.

ارائه خدمات به ۱۷۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا صفری مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر به بیماران مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌دهند بیان کرد: همکاران ما در این دو بیمارستان از هیچ خدمتی دریغ نمی‌کنند و تلاش زیادی انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه با شیوع بیماری بیماری کرونا تعداد زیادی از بیماران در بیمارستان‌های تامین اجتماعی ویزیت شده‌اند گفت: برای تعدادی از آن‌ها سی تی اسکن و آزمایش انجام شده و همچنان این خدمات ادامه دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه نزدیک به ۱۷۰ بیماری مشکوک و مبتلا در بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی استان بستری شدند، گفت:  متاسفانه تعدادی از این بیماران فوت کردند.

صفری با اشاره به اینکه متاسفانه چند نفر از پزشکان تامین اجتماعی استان خود نیز درگیر این بیماری شده‌اند، گفت: از نیرو‌های پرستار، آزمایشگاه و اتاق عمل نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

او با بیان اینکه این روز‌ها کادر درمان تامین اجتماعی استان غریبانه و مظلومانه کار می‌کنند، گفت: در روز‌های آغازین بیماری چند نفر از عوامل کادر درمان تامین اجتماعی استان به بیمارستان تامین اجتماعی قم رفتند تا کمک‌حال دیگر همکاران خود باشند و خدماتی به بیماران نیز ارائه دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: ۵۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونای ملایر و اطراف این شهرستان از بیمارستان غرضی تامین اجتماعی خدمت گرفته‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.