سیر صعودی چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در آلمان

آمار مبتلایان جدید به ویروس کووید-۱۹ در آلمان در سه روز گذشته روند افزایشی داشته و تعداد مبتلایان این کشور در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۵ هزار نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، آمار مبتلایان جدید به کرونا در آلمان نشان می‌دهد در حال حاضر شیوع این ویروس در این کشور روند افزایشی داشته و در سه روز گذشته به طور متوالی تعداد مبتلایان افزایش چشمگیری نشان داده است.

براساس آخرین آمار اعلام شده در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۷۴ مورد جدید به مبتلایان کرونا در این کشور افزوده شده است و به این ترتیب آمار کل مبتلایان با عبور از ۱۱۳ هزار نفر به ۱۱۳۲۹۶ نفر رسیده است. آلمان که در مقایسه با سایر صدرنشینان جدول کشور‌های مبتلا به کووید-۱۹ از نظر تعداد قربانی وضعیت مناسب‌تری داشت و آمار قربانیان آن هنوز سه رقمی نشده بود در چند روز اخیر شاهد افزایش عجیب در تعداد قربانیان شده و تعداد افرادی که در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند به ۲۳۴۹ رسیده است.

ویروس جدید کرونا با نام کووید-۱۹ اواخر ماه دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شیوع یافت و علی‌رغم قرنطینه این شهر به سرعت به سایر نقاط جهان گسترش یافت و تا به این لحظه که این خبر تنظیم می‌شود توانسته است بیش از یک و نیم میلیون نفر را در سراسر جهان مبتلا سازد و بیش از ۸۸ هزار نفر را به کام مرگ بکشاند.

آمریکا با بیش از ۴۰۰ هزار مبتلا در صدر کشور‌های آلوده به این ویروس قرار دارد و پس از آن به ترتیب کشور‌های اسپانیا، ایتالیا، آلمان و فرانسه همگی با آمار شش رقمی از نظر تعداد مبتلایان در تعقیب آمریکا هستند. با این حال تاکنون ایتالیا به دلیل شرایط خاصی که بر جامعه آن حاکم است و بالا بودن میانگین سنی شهروندان آن با بیش از ۱۷ هزار و ۶۰۰ قربانی در صدر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار